YOU WHERE THE CHOSEN ONE!!!! vadå random

Fuck y'all här kommer ett litet blogginlägg flygandes! Tänkte att när allas vår P.o.D kunde skriva ett så ska ju inte heller BJ vara sämre..

Som min andra halva skrev så firade vi nyår tillsammans (ofc) och självklart var det AWSUM! Kan ju inte vara något annat om man säger så. Allt och ingenting hände och plötsligt så var vi på en biograf och såg den ack så omtalade Avatar! *150spännhumbugmurmel..* Men den var faktiskt bra. Kanske inte så OMGLOLBBQ-bra som alla säger, men den var sjukt fiiiin! Jag blev förälskad i en flygande lite plutt i filmen! Jag har udda fetisher.
Dock så dampade jag loss på dom äckliga 3D-glasögonen, dom gjorde ju ont som satans efter ett tag! Svårt för tillverkarna att klippa bort plastskiten som stack ut... fick ett stort hack i näselutten.. Och så såg man ut som ett retard, men det gillarvi!

Kan meddela att jag den 21 December firade 4 månaders-jubileum utan att ha skriva något blogginlägg! Wohooo, förvänta er ingen förbättring. Aggressiv.

Såååå.. mindfuck.
Men detta år som har passerat förbi likt ett löv i turbospeed (huh?) har innehållit massa skrutt! Både bajssaker och väldigt fina grejer, t.ex. att era kära bloggmänniskor var på Metaltown och hade wet tshirt 2 dagar i sträck!
Ack så skoj det var! Ullared var också skoj. (Håriga ben, you know what I'm talking about!)(Nej, det handlade inte om P.o.D eller mig, tro inget.. daah).
NU SKA VI BARA BE TILL BUDDHA OM ATT DETTA ÅR KOMMER BRINGA ALLA GLÄDJE! Snusk på högnivå säger jag bara!

Och BAAAJS på att jag hade skrivit världens historia men att internet la av och det försvann.. Men fuck this shit, nu ska jag se The Big Bang Theory!

Smell ya laters
//SuperBJ
Nej, varför skulle det vara konstigt?



FYI, han hette DARTH MAUL BEATCHES. Tack jag gillar att ha rätt, det händer inte så jävla ofta..
(tillägnad P.o.D och hennes dudeness)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0