One with the flies

Wipe your tears, I'm back.

All the ways, efter hundra år av flygplan och flygplatser kom man fram till Suecia igen. Kunde änteligen svara på sms man fått. Jag är en sucker för mobilen. Lite beroende kanske.
Och det är ju inte snö direkt så de kändes lite bättre. och snart får man träffa the one and only Hansan! och ofc babby, vi ska ut och shoppa! Om du fortfarande kan leka på Lördag så blir våran date då :)

Och jag måste skriva, till el Anonym (som jag vet vem de e btw) som så sött skrev "skriv på svenska ELLER engelska" så kan jag bara säga. SUCKAH. mucka inte me mig.. heheh. om du inte märkt de är både jag och da Princess swenglish-people och that's the way it is. Och bara because of det så will jag overdrive som hell. Eller inte riktigt, lite jobbigt.
Men om du inte gillare behöver du inte läsa hoh

Känner mig smart, håller på att lära mig om att tracka IP (hehehe), ja kan bli apbra hacker någon gång kanske. Och om all bullshit man ska download för att kunna ladda ner igen. Ipred-lagen är så onödig så man kan svimma.
Kommer skaffa all sån nödvändig grejs till min sprojlans nya lap-top jag probably beställer snart. Jag känner att jag kommer använda den till att nörda spel as hell, men de e väl så de måste vara. Fast inte överdrivet.

Gillar att nån random snubbe från PERU precis frågade "Are you boyfriend?" I liiiiike. score dude
Nope, jag behöver inga dudes, jag väntar forftarande på att Lara Croft kommer åkande på sin motorcykel, stannar utanför mitt fönster, skriker "c'mon baby", så hoppar jag upp och vi åker till Bahamas och lever lyckliga i alla våra dagar.
Eller Carmen Electra, jag har hittat min kärlek för henne också. Eller båda. Jag har inga krav överhuvudtaget. nejnej

Ehehhehe jag avgudar att Dragonball kommer som riktig fakkin film. Helt beroende man var av dom när man var en aning pluttigare. måste lätt ses hur dålig den än kommer vara. Något att satsa på ma Princess?

Tänkte lägga in en bild på Carmen här, men kom på att de kanske blir lite väl porrigt. Vill inte skrämma bort alla småpluttar som läser våran blogg.
Men it's tha dags att avrunda för jag e hungrig som satan.


(blev kär i bilden)

//Suuuuper-BJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

DOWN! My name is Borat and I am from Berlin. And I say (now gimme your best shot)Wait a lifetime to pull it off...

2009-04-13 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0