Princess of darkness all fancy and stuff

Yao everyone!

Precis som Super-BJ säger, så fungerar inte riktigt det här med uppdatering för mig. Det tar sin lilla tid, men det kanske e bra, den som väntar på ngt gott...

Anyhoo...det e ju chickenlov och grejs, vilket innebär för min egen del att jag e ute och röjer i solen(när den e framme) och andas så mkt oxygen som möjligt, när man för en gång skull slipper sitta instängd i ett tegelbebyggt plugg aaaaaaall day long, that's why jag inte har spenderat så mkt tid vid el dator, så nu vet ni det tjo flöjt. För tillfället är det grått och regnigt ute(därför jag sitter här, aha!)


Till skillnad från vissa andra som ligger i ett annat myspysland och glassar i sol och sand, (dumma dej, jag ska officiellt sätta upp en annons där frivilliga får komma och måla min kropp brun så att jag inte känner mig likblek, när du kommer tbax din stek) (det blev rim damnit) Iaf, så ska jag rulla till el landställe snortidigt imorgon och fira lite påsk och annat, tror att din syster yster och mami ska joina också Bj, du missar en date med vår älskade "Tjena snygging, jag har kissat i kalsongerna!", så suck on that! HAHA! (Desperat försök till att få dig att fälla en tår av saknad)

Det ska la bli lite lagom trevligt sådär, vara lite social med el släkt och grejer...hmm, man får godis iaf och man kan snora lite till den underbart fritt flygande pollen som ligger i luften, så det blir party^^ Bara solen skiner, så blir det glada miner på Hansan :)


Det är helt amazing att du har blivit vegetarian mannen! Jag skulle fan inte klara av det tror jag...eller kanske, fast då käkar jag middag hos dig everday, and you'll give me that VIP-card, capish? Känns lite halvbra när man är allergisk mot halva världen, så antar att jag får fortsätta mitt brutala liv som köttätare ett tag till, iaf tills jag hittat ett krummelurpiller som healar mig från kli i ögat och svullenihalsenmoment. Är säkert allergisk mot pillret också om det finns ngt, men jävlar vad jag ska hålla  tummarna på att de uppfinner ett sådant! Ett till mitt immunförsvar hade inte varit så dumt heller, jag bangar inte på att knarka några sånna. Att rå på (<--säger man så?) "Hålla tummarna", så var det ett tag sen jag lirade Halo damnit, inte bra. Men som sagt, jag är en sådan där aktiv människa som måste ut och leka flera timmar om dagen för att kunna överleva! (Känner att det är dags att rasta mig själv snart, blir helt pirrig i kroppen fan, hopp och lek!).

Måste bara säga att de där fjortishistorierna är OFF THE HOOK! nämen de e bara för fina, önskar jag hade en sådan hemma, hon skulle hitta Fiffi^^ (Måste ju ha ngt att öva på när jag provar min nya sniper sen). Btw, så är det nya code-word för små gulliga fjortisar "armbåge", och varför ska jag berätta nu! Päss, du vet i vänner när rachels extremt underbara polare kommer och besöker henne på Central Perk, så låter de som omänskliga fågelungar, och Pheobes och Mon dra till med "Look! I've got elbows! AHHHHHH!". Långsökt värre, men det funkar fan ^^ Och till de som inte har sett vänner säger jag, nevermind, 5:an 19:30, vardagar.





















(Joey and Chandler and thier sexyass dog)


har som vanligt inget vettigt att skriva. Har bara tagit det chill med homies på lovet, vandrat till Farsta centrum och fikat på Donken tänkte jag säga, men käkat och grejer. Inte mkt för shopping som sagt. ÖH! hörru du Jäss, som handlade massa skit innan du drog till Portugeslandet! Fuskilation(hehe) säger jag bara! jag behöver också grejer, men jag suger ju seriöst väldigt mkt på att shoppa, så när du kommer tbax ska du fan hjälpa mig annars skriver jag en depplåt till Crashing code....

Idag har jag städat och...städat, och skänkt bort ett par nya, röda, sexyass converse till min polare Fadde. Fick dom av min sis, när hon kom hem från Turkiet, de var dock för små för mig Princess Bigfoot, Nämen kände inte för att gå runt och oja mig i varje steg, därför bestämde jag mig för att skriva mitt namn på dem (med en permanent penna, evil^^) och ge bort dem. Fy fan så generöst.


Fan vad jag diggar dessa bloggstreck, skit snygga ju! Skulle allmänt dö utan dem tror jag, checka in sturkturen damnit.
Nu känns det som att jag har skrivit en hel bok om ingenting, så...vi hörs dudes!

Kör 90 på 50 väg ya'll

//PoDEBS

Saknar dig mandelmassa Super BJ!!! Kom hem soon, annars slår jag dig nog<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0