Tudo o que eu quero (bla bla)

Så, för er tards som inte vet de drar jag till Portugal-land imorrn!! AWESOOOOOMEE!!
sola och bada i Pina (flärp på n:et) Colada!!! Eller de vettefan, men ska iaf träffa polers där och ha skojs som ja vet inte vad!! LYCKLIGA DAGAR. It's going to be legen... wait for it.. DARY :D (nein, inte rip-off)
Tänkte bara säga baj baj och SE YAA OM EN WEEK hohooho! om jag inte bestämmer mig för att "missa" planet. busigt
Men för folk som brukar vara så sociala och skriva äSäMäS och liknande så kan jag berätta att om ni gör det under nästa vecka så kommer inte jag svara. hehhe. dyrt som satan att skicka där nerifrån. SÅ NU HAR JAG FÖRVARNAT.
Jag kan även berätta att vi mellanlandar i Paris. Kan man passa på att gå runt med basker och äta ost och baguetter. vadå fördomar?

Och tack Gud och Allah och alla fina saker som finns i himmelen för detta väder vi fått!! Jag vet iofs att det mest är tack vare mig och min vän VäderGud numero 2 som skapat detta, men iaf. Om det kommer tillbaka snö så vet jag inte vad jag gör. men nu ska vi inte va sånna (jag babblar bara på)


förlåt, men snälla små fjortisar.

Två tjejer ~15 pratar och skrattar högljutt på bussen.
Tjej 1 (högt): GUUUD vad jag är hungrig! Har inte ätit typ på hela dan!
Tjej 2: Jag har en banan i väskan men den är HELT grön.
Tjej 1: Nej, men då vill jag inte ha den. Jag hatar gröna bananer...
Tjej 2: Men om du lägger den i väskan och skakar så... ja, då blir den ju gul!
Tjej 1: Men... Blir den inte bara brun då?
Tjej 2: Jo, men den blir ju mogen. Typ solmogen!
Tjej 2 börjar ivrigt skakar om väskan för att bevisa att hon har rätt. Efter någon minut tar hon upp bananen igen, som fortfarande är helt grön.
Tjej 2: Nu behöver man bara vänta ett tag...



Now I shall snart gå och se film eftersom lilla moi gillar att inte ha något liv!
//BJ (still likin' it)

btw, IPRED-lagen kan suga min ding-dong. All I'm saying

Kommentarer
Postat av: din idol

u are sooooooo BRA!!!

2009-04-12 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0