AJM BACK. typ

Olá pessoal :D
now aj am in da Portugal som ni borde förstått lite och it´s da shit!!! Lyckades smått bränna mig efter 2 dagar hehhe. nej jag var inte desperat efter lite sun. ack och ve
Jag kan då förklara att mina dagar består av...: Vakna, äta frulle. Klä på sig (daah), gå to la beach, hem och äta, beach, hem äta middu, ut och va social me folk, sleepa.
Det kallar jag LOV.
Kommer home på lördag-natt för er people som frågat också. De e apdyrt för mig att svara på sms, men för er people tror ja de e samma pris att skicka som om ja va in la Suede. bra info alla ville veta där med

Hm ja började skriva en grej som hände på flyget, men så ångrade jag mig, för jag tror inte en jeevel bryr sig. hohoho så nu får inte ni veta!!! känner mig grymt evil.

Och btw. jag kan allmänt announce mig som vegetarian nu. (ja blabla "kött is da shit" blabla) lång historia varför ja inte kunde bli de innan men nu så attans bananer!! inga mer djur här inte! om ni nu vaknar mitt i natten och undrade om ja va vegetarian eller inte.. kinda

Och nu har jag liite trist som ni kanske märker. el family tjatar att fixa huset och grejer och jag tittar på en portugisisk såpa med värdelösa skådisar! alltid lika kul :) 
Men ska dra iväg och vara lite social!

//Super-BJ
(Jag har uppdaterat mig till superhjälte om ni undrar. och för folk som vet va BJ står för blir de ju fint också. Ja e faktiskt grymt stolt att just jag fick ett så fint smeknamn!!)

btw. Hanna, grym uppdatering bruden!! Saknar dig som smör min lilla diskborste<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv på svenska ELLER engelska.

2009-04-09 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0