KOM OCH TA MIG LÅNGT HÄRIFRÅÅÅÅN

Princessblabla sov här inatt och självklart kunde det inte varit mysigare! Vi pratade om allt mellan himmel och jord.. och.. snusk självklart. (let's take it outside let's go for a ride, let's do it wherever we want. LET'S FUUUCK)
Hanna fick spela Battlefield2 för första gången och vi har en klar naturbegåvning dära! (Loosen up my buttons, babe)
Jag säger bara en sak, Angelina och Alice, perfekt<3 (I might like you better if we slept together)
Men som vanligt var det perfekt och jag kommer sakna min lille flärp när jag drar till Portugalien för IMORRN SÅ JÄVLAR!
Därför jag tänkte skriva dehär inlägget, för att allmänt säga farväl till folket och säga att skriv gärna sms, men jag kommer fan heller svara gott folk :) om jag inte får ryck eller nåt
Och har packat som en idiot hela dagen och kommer med 100% säkerhet glömma det allra viktigaste, men jajja.

Har verkligen ingen aning vad jag skulle skriva mer, så det får väl räcka såhär. ha det jävligt bra nu och gör inget jag inte skulle göra
(förlåt för tråkigt inlägg, men man kan inte få allt)


Och med denna bild så säger jag farväl! (sexybild till folket)
//BJ

Om vissa tar jätteilla upp (synd) för porr-texter jag skrev in, så säger jag bara att jag och Princess hade jävligt kul till dom! Misstolka gärna hur ni vill. Våra hjärnor funkar inte som dom ska, säger bara det. porr

och en sista sak..: http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0