CEEELEBRATE GOOD TIMES, COME ON!!

Ska börja med att säga ett stort jävla grattis till lille Clarre som idag blir stor pojk och blir 18!! WOHOHOHO!!!
Blir partaj och skumpa för hela laget!
Eller vad vet jag (?), men hoppas du får det jättebra idaaaaaaaaaaaag!! och andra dagar med, men du vet va ja menar..

Liten fin grattis-dikt:
Grattis käre lille Claes,
idag du ska få champagne i ett glas.
Många presenter och mycket pengar du får,
snart du ut på barer med kompisar går.
Du nu är 18 år,
hemma hos dig finns säkert en massa hundhår.
För att du har 3 söta små hundar,
när du sover du blundar.
Och lille BJ är fortfarande bara 16 och sitter hemma helt rutten,
akta er, hon är helt skrutten.
Men det ska vi inte prata om nu,
denna dag handlar om du.
(eeh?)
Här kommer ett sista lilla grattis,
så nu säger jag nattis!

OJ.VAD.FINT!! Nobelpris till mig. (som behövde använda rimlexikon fyi..)


Och ja, du får gå ut på krogen nu.. blööö, mobbas inte att jag har runt 1 och ett halt år kvar. grääjt

Så, annars har de hänt lite grejer på senaste tiden. I onsdags var jag, Carro, Calle, Marcus och Raaasmooos på någon sportbar (tror ja de va) och såg Barca-Chelsea. HALELUJAH att Barca vann säger jag bara, annars hade det suttit små deppiga emo-barn och gråtit.
För att fira tänkte vi först köra lite wet t-shirt i en fontän, men eftersom min Hitler-pap ville att jag skulle hem fick det bli någon annan gång.. Kanske efter finalen om den går bra. PARTYY

Även sett korp-laget BIFF som ägde totalt mot tjockisarna i det andra laget. Synd bara att Raasmoos sa lite mindre fina ord och blev avstängd från några kommande matcher. hehehe
Fast vi i hejarklacken gjorde ett bra jobb som cheerleaders iaf! Smått. Det var så kallt så jag kunde/ville knappt röra mig.. men det får bli bättre nästa gång. Pom-poms och mini-kjolar here I come!

Igår var jag och såg finaste Hanna på hennes dansuppvisning och det var så fiiiiiiint!! Hon gjorde 2 danser, första var mer sexy-mama med clown-grejer och andra var jättefin med vita kläder och en självmordsbenägen brud Hanna räddade i slutet (om jag förstod rätt).
Lille Princess var iaf lätt bäst och väldigt hottie! Lite avis

Håller nu på att försöka skriva min äckliga krönika som ska vara klar på torsdag (samtidigt som en aptråkig bok ska vara klar som ja inte ens börjat med..). Har iaf bestämt att krönikan ska handla om "Fördomar i dagens ungdom". Får väl se hur de går... Borde skriva den nu egentligen, men jag fastnade vid lite annat. heh

På tal om absolut ingenting har jag bestämt mig för att vara hemma imorrn (busunge). Har triljarder prov som jag måste plugga till, så det får bli nörd-dag imorrn... inte kul någonstans, men sånt är livet på en pinne

Tare chill
//BJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0