'Cuz you look so much cuter, with something in your mouth (förklaring kommer..)

Var hemma idag för att plugga, men ja. Det gick väl som de gick. Läste igenom graf-papprerna en gång och tyckte de va skittråkigt, så jag spelade lite Bioshock ist heheh. Inte spelar på svinlänge, så de va dags tyckte jag. Jag äger fortfarande på de kan jag berätta. Bara surt att de hackar runt varannan sekund, blir lite segt. Äckliga xbox 360.. (man säger tresexti och inte trehundrasextio för er små finisar som inte visste de... tro mig, har varit me om de.)

Angela Gossow i Arch Enemy skrämmer mig. Tjejer borde inte kunna sjunga (eller varenu e hon gör) sådär. Snacka läskigt. Och eftersom ja inte gillar när tjejer sjunger allmänt i vissa slags band så funkar detta inte för mig. attans bananer
Om ni är smått borta och aldrig hört dom så är detta ett liiitet smakprov:
http://www.youtube.com/watch?v=n9AcG0glVu4

Bara en sak. Nickelback med låten Something in your mouth. hahahah så fina grejer!! läskigt hur man kan skriva så fin text egentligen. Jag och Hannigrejs har båda fastnat för den kom vi fram till på våran senaste date. Grymt dålig egentligen, men den e praajsless. När vi blir ökända med något av våra band får vi göra en cover på den. Och en video. Bra grejer.

Vart fan ligger Emmaboda? Käre lille The Haunted kommer dit senare i sommaaaaaar. btw längtar grymtgrymtgrymt mycket till METALTOOOOOOOWN!!! kommer bli bäst evvaaah

OCH JAG MÅSTE BERÄTTA!!!!!! när vi ändå är inte på musik och grejs!!! MIN KOMPIS PAPPA HAR SPELAT TRUMMOR MED MESHUGGAH!!!!!!!! OCH JAG FICK REDA PÅ DE FÖRST NU DAMNIT!! Han ska få träffa dom i sommar och grejer. Jäääähla skiiiit.. Trevligt. den enda min pappa känner i musik-vägar är snubben som gjorde Crazy Frog. Och de kallar man ju inte direkt för musik.. hatad snubbe

Ska ääta
//BJ

Okej, såg nu att dendär festivalen va i slutet på juli/början av augusti. Då är jag i Portugal. Ack och veeee. Dom kan få åka dit och spela en liten privatspelning för lilla moi. danke

btw. gillar att dehär handlade så gott som bara om olika band. men sånt är livet! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fixa backstage då!

2009-05-13 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0