Flardida

Hm, tänker inte överhuvudtaget säga förlåt för dålig uppdatering eftersom att dom som läser denna blogg borde förstå att varken jag eller Hanna är blogg-människor. sådeså

Men ja, vad har hänt på senaste tiden..? Varit i skolan och inte gjort ett skit, fått min sprojlans nya lap-top som jag nu sitter framför och dregglar på och så har jag funderat runt miljarder gånger att sticka hemifrån. grääjt

och big news!! THE HAUNTED KOMMER TILL METALTOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaah ja kommer pudra näsan-på mig av lycka!!! det var 2 band ja ville mest skulle komma dit, The Haunted och Soilwork, och så fakkin kommer ena bandet!!! IIIIH!! kan inte förklara lyckan just nu, men den är stor!

Ajja, kan berätta att på Valborg va jag och min käresta på Deathember-spelning och de var wunderbart förutom att just Deathember var det enda riktigt bra bandet att lyssna på där. Sorry, men alla andra sög dase så det slutade med att jag och Hanna satt och halvsov på golvet. Efter några band drar vi iväg hem på efterpartaj till någon (förlåt, men ja kommer inte ihåg hälften av namnet som va där hehe.. bra minne) men eftersom jag har en hitler-pap så behövde vi dra efter bara ett litet tag vilket sög grymt håååårt.  (Hej, får jag flytta in hos någon?) Och för folk som var där, förlåt för att jag var så jävla asocial, men mitt huvud valde att sluta fungera den kvällen. inte braa... men de va trevligt så länge de varade hoho!

Dagen efter behövde ja gå upp tidigt för att sedan träffa folk från klassen och åka iväg till Rasmus landställe. Blabla snabbspolning och det var jättetrevlans!! Sov inte ett skit när vi var där, utan låg under (ja, under) en säng och diskutilerade med Calle och Rasmus som inte heller sov under natten.
Jag lärde mig en sak när vi var där iaf. Att vissa små pojkar i klassen är väldigt gay. men men, inget emot det! dom kommer bli lyckliga tillsammans i framtiden.

De var nog en förkortning av senaste veckan eftersom ja inte pallar skriva allt i detalj. Men för folk (Carro hehe) som tjatar om uppdatering hela tiden kan ja väl smått lova att det kommer bli mer uppdatering nu när jag har min lapi-topi. Snacka nörda framför den.

Kan för övrigt meddela att jag nu sitter och gör mina gymnasieval. fy i helvete va surt.

Hare gött
//BJ

Ps. Master of Puppets på dragspel. En av de största händelserna i mitt liv. Herre.my.skapare

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det ska va MINST 5 uppdateringar om dagen för att jag ska bli nöjd :O (A)

2009-05-03 @ 14:14:02
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Soilworkweer

"Det ska va MINST 5 uppdateringar om dagen för att jag ska bli nöjd :O (A)" Kan inte va nyttiga kontrollbehov de där..,.

2009-05-03 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0