The Humans Are Dead

Måste bara skriva av mig lite å klaga på hur äckligt dumma vissa är!! Hade svenska igår och vi pratade om argumentrande tal och shiiet, och så pratade vi om djurförsök och miljön, och jag säger inga namn men VISSA säger bullshit som:
"Skit i miljön, jag kommer ändå vara död när sånt händer"
"Djur har ändå inga känslor"

och nästan korkaste av alla

"Smink är livsviktigt."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här sitter människan helt seriöst och säger att vi inte skulle kunna leva utan smink, för utan det skulle vi "inte få någon man". Hon tycker det är rätt att testa smink på djur eftersom att DOM INTE HAR KÄNSLOR.
Mitt humör ändrades snabbt och klart man behövde säga emot, men vad man än sa KOM DET JU INTE IN I HUVUDET PÅ MÄNNISKAN!!! Aggroooo

Så, vill bara säga. Idiot

Annars har de inte hänt så mycket. Hade utvecklingssamtal idag med kanske världens virrigaste lärare. Det första hon säger när jag kommer in i rummet är: "Dethär får bara ta högst 10 minuter, för jag måste hitta massor av papper till eleverna jag lyckats tappa bort! tihi"
Aweeeesome! Kändes bra att ha en så engagerad lärare. Fast det var kul när jag pratade om bimbo-ligan och hon också kallade de bimbo-ligan och satt och gnällde om sina egna elever till en annan elev!! (logisk mening)
Men det var mysigt.

Nu ska jag starta om datorn för jag gjorde någon mysko inställning (jag kan dehär, tro inget annat)

//BJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0