tjoflöjt. "How did I end up here?"

Woho, uppdatering

Igår var East Festival och det var trevlans. Behövde komma ut lite efter hundra år av att vara instängd hemma.
Det var cp-varmt och förrutom att man höll på att brinna upp så var det extremt skönt. 
Spelades både äckelmusik (Plan3, Cervello och domdär) och bra musik (Deathember ofc, Suffix å Karma Tree heheh).
Vi lirade en del fotboll och mina bollskills kan ha färvärrats om det ens är möjligt.
Sov sen hos Hanna och hennes pojke Alle var också med, så de var myspys! Såg 40 year old virgin som man kan se hur många gånger som helst utan att den blir dålig. 
Låg också och pratade om både det ena och det andra (snusk) på natten.

"29 år och pappa till 21 barn. Desmond har barn med 11 olika kvinnor."
Poppis snubbe

Och om ni undrar ska jag hålla ett tal imorrn på en bok jag inte börjat läsa än. I'm screwed
Fast tacka gudarna för google, så de går nog med talet iaf. Förhoppningsvis
Dock är svenska-läraren är så borta så hon märker väl inte ens om jag gör talet eller inte. Hon tror jag ääääälskar svenska och allt som har med skolan att göra.. heheheh smöra is da shit (medelmåttigt iaf)

Eftersom man inte uppdaterat på ett tag (suckers) så måste jag även förklara lyckan med att Barcelona vann Champions League i onsdags mot Manchester loosers United (ojsan). 2-0 FUCKERS! woooooh! Satt på en bar me folk från klassen och det var verkligen BARA Barca-fans. Kanske för att baren hette BarCelona.. men iaf. riktigt awesome

Look another year went (YES!) by, they keep passing by... Matroshka (woho) med Dredg är en av världens kanske sötaste låtar
//BJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

went by...

2009-06-04 @ 16:14:47
Postat av: Anonym

^this

2009-06-04 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0