todilooo

För det första kan jag säga att man märker att jag avgudar min nya lap-top och gör vadsomhelst för att sitta så länge framför den, så här uppdateras det grymt!! tadaaaa

Carro pratade om en bruds blogg som hette "En strippas bekännelser" eller något sånt, och det behövde man ju kolla in!
Så, när jag går in på sidan ser jag hur denhär tjejen (som inte ens är speciellt snygg) har laggt upp en lite smått egoistisk lista, och jag behövde bara print-screena och visa den för er snygga människor



Aweesome! sån kanske man kan ta och göra! En lista med varför niiiiiiiii ääääääääääälskar miiiiiiig!! ja, varför inte!
Fast njae.. jag kanske inte har världens bästa självförtroende så de e ingen idé.. men någon gång så jävlarns



Om ni undrar ska jag dra iväg sen för att möta lite folk och kolla Barca-Chelsea matchen och det ska bli ballonger och konfetti!! grymt kul med bra fotboll. Ska se den på någon mysko liten bar i stan, så det blir cellskräck och myyys på högnivå!!

Kan berätta att vi igår hade musik-lektion och det gick hejdundrans. Hade prov som gick hyfsat och så tränade vi på våra små låtar. Hjälpte även till Elli, Karin och Carros grupp som hade lite problems med trummorna, så då hoppade jag in. Grymt kul med trummor måste jag säga!! om någon jättegärna vill köpa ett trumset till mig är det okej, jag lovar. Jag blir inte sur

Nej, så mycket roligare ska vi inte ha. Nu måste jag gå och äta något innan jag tynar bort
//BJ

Ps. Människor som säger att de är vegetarianer men äter FISK (som också är djur tro det eller ej) kan suga my dase.

Kommentarer
Postat av: You can guess

Vem fan vill inte ha en nyfångad abborre?

2009-05-07 @ 22:43:40
Postat av: Stephanie

Förlåt mig för att jag äter fisk då... O__o

2009-05-08 @ 16:59:02
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0