"I'm in loooooove with a fairytaaaale"

Idag gick jag vilse. Yesbox så kan det gå. Skulle gå på promenad i det fina regnet (ja, jag gillar regn) så jag går in på en av världens största kyrkogårdar (skogskyrkogården) och börjar vandra med skön musik i öronen.
Efter ett tags vandrande kommer jag på att jag har ingen idé överhuvudtaget vart fan jag är någonstans.
Orkar inte riktigt bry mig utan fortsätter bara gå. Extremt skönt vare å gå iaf om ni undrar.
Efter runt en timme börjar jag faktiskt fundera på om det är bra å hitta nån väg tillbaka. Vill ju inte va här hela natten if you know what I mean. mysig skog
Men eftersom att jag har minne som en senil 109-åring och kan orientera mig som en guldfisk så hittade jag tillbaka.. ja... ett tag efter iaf. Ett bra tag för att vara ärlig
Kom ut ur det skogliknande stället typ 2 t-banestationer från där jag gick in, så det var ju ganska lyckat.
Men eftersom jag är lugn som en filbunke all the time, så panikade jag inte. Hade faktiskt mobilen i värsta fall. Man får inte va dum.

Annars så har jag inte gjort så mycket p.g.a mitt fina utegångsförbud jag har/kommer ha ett tag framåt. Eller jo, var med Stephie till ett läskigt tatuerar-ställe. Alla såg ut som om dom skulle mörda en. Det va myspys på högnivå.

Såg precis Phantom of the Opera. Handlade om en söt liten tjej som sjöng opera högt som fan och en halvt sönderbränd snubbe med mask som inte sjöng opera lika högt som fan.
Den var icke så bra

Läste om kanske världens smartaste grej på något forum (tror de va Flashback damnit, Clarre, va stolt!) och då stog det om motton och ordsaker. Den absolut smartaste var ju nästan "Spar på vatten, duscha med en vän!"
hehehehhehehe fiiiint
Då blir ju alla glada! Utan att ni misstolkar de alldeles för mycket. Eller gör de om ni vill. hoho snusk (ja de va nödvändigt)

Klockan är btw nu kvart över 1.
//BJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0