Känner mig som en riktig fräshing bajsing idag!

Hej hej hallå dagboken!

Nu är jag snygg, BJ har precis plattat mitt inte så spektakulära hår (svårt att stava insåga jag nyss). Yes, P.o.D och Super BJ befinner sig i samma rum, och det VAR SKAMSET LÄNGESEN vi sågs, ajsingbajsing. Nu hittade vi äntligen ett tillfälle att ses och det blev underbart nog en chilldag hemma hos Jess min söta, precis vad vi behövde. Lite pill på varandra, lite gossip, lite nagellack, lite hårstyling och...aa det där var ju inte riktigt sant, men lite pill har det blivit iaf =)

För det första vill jag tacka solen för att den finns och skiner, blev ju lite fucked up i skallen när det snöade igår...inte ok.

För det andra vill jag även skänka ett starkt och kärleksfullt tack till Naken-Anton som gästbloggade, Tack naken anton! Vågade nästan inte fråga Jess varför du kallades så, men det slank ut lite fint sådär, och vad kan jag säga...Visst är det skönt att vara naken? Respekt. Någon annan som känner som för att gästblogga och fylla ut lite, bara att hojta till! Vet att det finns små bloggnödiga filurer bakom alla hörn....

Nu vill jag bara säga att dom har sex i låten: Open car.
Score lr nått, alltid trevligt när människor får till det.

öhhhhhhhhhhhh fjfjfjf

Att blogga är galet kul.

Dags för toast, bloggar senare...kanske.

Som sagt, någon som vill gästblogga? Leave a comment snuttepluttar! Här hos BrunettJessandprincessofdarknesseternalblackshadow får alla klottra ner sina tankar!

Jessica spottade precis på sin skärm, puss och pill!

Introducing Old Peddo Skalpadda möter pömsige snigelinush


konstigt snusk i paint...illa. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0