döda mig nu. (eller ge mig ett Bragokex)

Idag har varit en extremt sorjlig dag.
För det första kom jag fram till att jag aldrig kommer lyckas öppna äckellådan på somethinginthesea.com, så jag behövde fuska.. och det hjälpte inte ens, för de va en annan låda i lådan.. jaja
För det andra så HAR MITT XBOX GÅTT SÖNDER! Mitt liv är lite förstört känner jag. Vad ska jag nu göra på fritiden? Man kan ju inte direkt va ute å va social! snyft..
Men har faktiskt bestämt att jag ska va inne mindre på datorn och så ska jag UT OCH SE VÄRLDEN! Eller iaf umgås lite mer med folk..
En stor anledning till att jag bestämt det är för att jag har en sprojlans ny mobil med en för underbar ringsignal. Så ist för att folk skriver på msn så måste dom ringa/sms. perfelt plan! Inte alls långsökt. Eller deprimerande.

Juste, en annan lite sur grej är att några av mina väldigt nära kompisar (som jag träffat och KRAMAT på senaste tiden. huh) har fått svininfluensan. Usch och fy. Men eftersom det är typ som en vanlig influensa behöver man ju inte direkt oroa sig.. Men håll er på avstånd gott folk om ni inte vill vakna upp med ett gristryne och larver i ansiktet! (gamla mp1or fattar...)

Nu ska jag prata om lite annat för att inte låta så jävla deppig!
Igår var jag och lille Stephpeff i stan för hon skulle hämta lite grymma linser. Hungrig som alltid bestämde vi oss för att dra till Hemköp för att fixa lite gourmémat.
Charmig som man är blir min lunch ett paket chokladbragokex och en Burn (som jag förövrigt aldrig druckit förut, tummen upp!). Kexpaketet försvinner på 10-15 minuter och efter 5 minuter är jag hungrig igen. Inte okej. Men gott som fan vare iaf. Bara att de va några äckliga fåglar som attackerade hela tiden.. Rabies

Tänkte skriva nåt skoj här, men min mage ger mig order att gå å fixa mat, så smell 'ya laters!
(Vill ni nåt, så ring eller skicka sms. hehehe)


Kanske lite för nördig bild, men så skare va. 1337

//Den snart extremt sociala BJ

Kommentarer
Postat av: Caroline

"Men håll er på avstånd gott folk om ni inte vill vakna upp med ett gristryne och larver i ansiktet! (gamla mp1or fattar...)" Hahahahaha :D :D



2009-08-21 @ 17:47:49
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Kul att jag inte ens var med på skämtet som är riktat till just oss MPor. Jag måste ha varit hemma den dagen?

2009-08-23 @ 13:32:47
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0