Vi säger så..

Folk har en tendens att gnälla bara för man inte uppdaterat på runt 3 veckor av nån konstig anledning.. så här kommer de bli blajj!

Portugal.. ägde som vanligt allt va asbra. Min smarta syster lyckades ganska allvarligt stuka foten efter 4 dar.. Min enkla förklaring till det var att Gud (som inte finns) straffade henne för att hon kvällen innan sa att Dredg vad gay och att hon skrattade åt Pain of Salvation. INTE okej, så jag säger bara..: HAHAHAHAHAHA ÄGD BEAAATCH
Kan även meddela att hon knappt kunde gå i 1 vecka. hehehehehehe
Men aja, ska inte uttråka folk me mina Portugal-historier. synd

JAG SKA GÅ I SKOLAN IMORRN WIHO. har itne riktigt förstått det än, men de kommer väl när man sitter i Aulan (kl 9. döda mig) och "lyssnar" på fina lilla Miss Rektor Liz och hur GLAAD hon är att just vi är här.
Jag ska upp om runt 5 timmar igen och jag är inte ens lite trött. FASIKEN VA UNDERBART

Lille jag sitter nu och tittar på fina Pussycat dolls-videos och dregglar lite. jag skaaaa bli så vig. och så grymtjävlasnygg. i mitt kommande liv! då jävlarns skare bli grejer. Ben kommer flyga överallt

juste! till det goda folket som nästan bryr sig så tittade jag ut lite ur garderoben i Portugal för min syster och sa att jag var bi (för er som inte vet de.. ja e bi. sådär, nästan stor grej). Hennes reaktion vad: VAA? JA TRODDE DU VA HELT LEBB.
Jahaa.. enligt henne e ja väldigt gay. Vem visste de.. Men jaa, för folk som inte visste de så.. synd hehe!
Och palla om ja får nån dryg kommentar nu som ba "ÅÅFTAH" eller nåt.. trott eller ej. låt de va (fan va drygt de lät tihi)

Kan berätta att dehär inlägget tog runt 5 timmar att skriva från och till eftersom jag har varit ett levande mindfuck hela kvällen. Dehär me blogg e min grej, verklgen! nästan skoj
Men ja kan ärligt säga att ja lite kommer skita i denhär bloggen nu, så ingen idé att tjata/klaga/ens kolla upp sidan så mkt! Bara en liten varning


//BJ
Funderar på att presentera mig imorrn som BJ i skolan för nytt folk direkt så alla kommer kalla mig de

Btw, man borde införskaffa en lag om att tjocka gubbar inte ska få ha minimalaförsmåyttepyttiga badbyxor. inte fräscht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0