Alltid lika kul att försöka komma på bra rubriker.. -.-

Jag säger bara en sak till ditt inlägg om matte b.. SCREW IT! Var glad :D Våren är snart här och fram med bikinin!!!


asså people, jag säger en sak... JAG ÄR LEDIG IMORRN!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA LOOSERS tiihihihiihiihihihi
snacka jag inte ska göra någonting :D men oj.. där förstördes drömmen. har man kanske massa NO att läsa på hmm?
ääh fuck it. min lediga dag
och inte er hahahhahahahahahha (skadeglad)

(OMG JAG KUNDE GÖRA STRECK)

Okej, picture this.. Jag sitter i fröjdans ro på musiken och plinkar på en gitarr, så kommer läraren fram och ba:
VARE DU SOM SKICKADE DOMDÄR ROLIGA MEJLEN OM FJORTISAR!?
Jag: Huh?
Han: JAA! OM DET FANNS FJORTISAR PÅ SKOLAN!?
Jag (brainfart): Huh?
Han: OCH OM MAN KUNDE LÄRA SIG SPELA BAS!?
Jag: öööh.. ja dedär om bas var jag men ööööh de andra vet jag inte.
Han; JOO DE VARE!
(Jag ger upp)

förlåt men wtf! sure, jag kan vara lite random, men ööh? kul att man inte kommer ihåg om man skrivit ett mejl om fjortisar till musikläraren. why not


på tal om fjortisar har jag (med hjälp av bl.a Hannaskrutt och min syster) kommit fram till att jag kan se ut som en fjortis. Extremt stolt ^^ Fast bara när jag har nyplattat hår.. men iaf! Någon gång när jag har kommit över min kamerafobi (ahahhahahahahahahhaahahahhahahahaha feels good to laugh) så ska jag visa! Jag har hittat min superkraft. förrutom att kunna gå i klackar också. Dom två grejerna har Gud prisat mig med. Tackar så mycket. passar mig perfa

Maha ja måste berätta om denna underbara låt jag har hittat!!!! Det kan vara världens bästa sämsta låt (eller tvärtom). Den heter Let's Fuck (you like) av Dope. Jag har rålyssnat i 2 dagar och kan vara väldigt säkert brainwashed. Jag hittade låten på min mp4 på en mattelektion när vi höll på att pilla på gula pissburkar (ja, en normal skoldag) och fastnade direkt. Himlen öppnade sig och änglakören tog ton. Typ
Okej låten är verkligen skit, men man blir bara allmänt glad av den. snusk

Hanngrulk (nya smeknamnet dude)!! jag är free på alla hjärtans-dag. Da party ska va på fredag ist tror ja. Men bara så du vet så att du inte ruttnar hemma. Eller nåt. Men jag hoppas fortfarande på att min Boo (you know who I'm talking about <3 nej inte ni så försök inte) ska ta sig mod till att fråga mig. Det enda jag begär är att han ska överraska mig med en resa till Bahamas, ge mig en privatkonsert med MCR (deal with it) och gå ner på ett knä, fria och sen ta mig till vårat slott i djungeln där vi springer runt halvnakna som Jane och Tarzan. Bara det.


(fan va sött barn ♥)

//BrunettJess  (vi måste vara tydligare med vem som skriver inlägget.. folk fattar inte.. -.- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0