And she can feel the groove ( Hansan that is )

Jag hade också problems med bloggsketa. All I could see was error error error. Nästan så att jag måste döpat mitt barn till det, it was a sign. Men nu funkar det som sagt, det finns en Gud trots allt^^


(Holy crap, jag kunde också göra en linje O.o)

Brunetten! Jag tänkte faktiskt på att det stod gay i MEGAYAY innan du skrev klart meningen! Uppmärksam på mig.

Det där med dans-humöret måste ha ngt att göra med att vi är släkt. Jag känner så i stort sätt varje dag, och dansar överallt. Människor har dock vant sig vid mina supersexyrobot moves, så får inte lika många blickar eller kommentarer längre. Surrounded by dönickar. men men, vissa förstår helt enkelt inte att det är skönt att flänga på kroppen till musik, ljud, andetag, u name it. Pobre la gente ^^  Jag tycker iaf att du är dreggelsexig när du dansar, bangar inte på en bellydancer video med dig my laaaady!  
Strip-pole i rummet är under construction...Försöker fortfarande leta fram ett bra ställe att placera stångjäveln på utan att man ska gå in i den varje morgon klockan 7:00, däcka, vakna upp, gå in i den och svimma igen. Detta är ett litet problem, men ska smida vidare på dessa planer, I promise!


Greta Kullander ska officiellt få smaka på Jööörgen (aka knytnäven). Vafan, är man kär i en snubbe och man är en snubbe själv, fan låt snubben gifta sig med den andra snubben! Kärlek som kärlek, både e fakking human beings, let'em love eachother and get married. Det är väl inget du dör av?! Eller hur, GRETA!

Greta hade iaf en tragisk barndom. Såg värre ut än Shrek, och var mer som en smält verision av Hulken. Alltså en grön Jello klet on tha floor. Det kan inte hjälpas, Life's a bitch Greta my love.


Jag vill ha sommar, right now na na na. Take off all your clothes, springa runt i gräset, bada och allmänt få lite värme! Och jag vill spela paintball. Min libidogrej brinner som fan för det! Hehe.
Fan Brunetten, vi måste kämpa oss till fakking Metaltown! Måstemåstemåååååste diiiit! Want it so  jävla bad! Uppleva lite skit för en gångs skull och inte sitta barnvakt hos storebror liksom...mööö plus att braiga band kommer så, låt oss bygga en flygmaskin och ta oss in på ett väldigt sneaky way ^^ Det skulle äga om vi kom iväg<3

Måste bara säga att vikarier inte alltid är lika härliga som pässikas var en gång i tiden, utan när de e illustratörer och tar för mkt plats och pratar som om de levde som ett divigt fruntimmer på 1800-talet, så är de inte så gosiga att ha att göra med. Vår vikarie på grafen borde helt enkelt lära sig att slappna av, och inte vara så jähla präktigaLise-Lott fan -.- Dock heter hon Josefine lr ngt, careface everyone. Hon får ingen ros av mig imorrn iaf, en sak som e säker.


Kanske borde ta och avrunda lite nu. Imorgon e det fan dikttävling i plugget (Yes, jag har anmält mig). man skulle skicka in en kärleksdikt, och min äger seriöst apa, ni kommer smälta när ni hör den. Den är dock tillägnad en viss person, som redan vet vem han e^^ men ni kan ju lossas att den är skriven till er om ni känner för det, ensamna och desperata små kissekatter. Tänkte lägga ut den på alla snusk dagen, så tålamod är ngt ni får träna på under tiden! Även små rosor ska
delas ut i plugget imorgon, spännande värre. Själv har jag faktiskt tilldelat lite grönsaker åt folk, så you better be in school tomorrow! Or it's your lost. Inte för att jag give a damn, men e man generös så e man, det går inte att hjälpas.

Jag tror det är bäst om jag rullar in i duschen, sen krälar mig ner i sängen för vi ska fan göra tryck på tröjor imorgon, och då behövs det energi till maximum! kanske...

Stay rockin'
//Hansanplutt
(Den här sexymaman är fan vigare än mig O.o, I have a  looooong way to go, my master)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0