"And you must be.. the monopoly-guy!"

Idag har lilla jag varit hemma. hahaha suck on dat.
Vaknade och orkade väldigt mycket inte gå till skolan, så då blev det stanna hemma! Fast då blev man ju tvungen att komma ikapp med roligaste läxorna.. -.- men ja överlevde. I will survive. hey hey
Dock har jag fått apont i halsen medans jag varit hemma vilket är ganska ologiskt *hmmm*

Helgen var bästast med Hannaporr! Även fast vi gjorde så gott som ingenting, fast det ingår lixom. Och du din jeevel kommer spela Halo utan mig... -.- dålig stil
Men Hanna du är alltid min Boo! (även fast vi har andra också olalalala ingen fattar, glöm det :D)
Jag tänkte att eftersom jag är så extremt snäll ska du få skriva en låt till mig Hanny! Typ Face of Jessica! (ja rip off på Face of Melinda). Så det är bara börja, jag har alltid velat ha en egen låt, och eftersom min vilja är din lag så passade det bra :) jag vill även ha en söt hund, så det är bara get on with it tackar som frågar (som ni märker fungerar min hjärna precis som den ska just nu, inte alls borta).
 
Nej, nu ska jag titta på Ace Ventura för hundrade miljonte gången!! För er som inte gillar Jim Carrey: LOHO-SEHER
OCH HEY!! jag är seg men de ska fan komma en Ace Ventura 3 med en liten fjoll-kille som ska vara typ Ace Ventura Jr O.O major fail. lycka till lixom


han är min



Bara jag som tycker dedär e asläskigt?
Allt med dendär videon gör mig seriöst skiträdd

KOLLA HELA: du får inte missa nå good shiit

http://www.youtube.com/watch?v=YjO_VXHxsRw&feature=related

Så kan jag också sjunga. Typ
Men lixom vafarao gör publiken? Alla är besatta eller nåt. myspys på högnivå.



"If I'm not back in five minutes.. then just wait a little longer."
//BrunettJess

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha, minns att jag inte kunde sluta garva då Ace Ventura sa "monopoly-guy"-repliken. Haha.

2009-02-03 @ 17:28:29
Postat av: TWking

Ripa inte namn från bra band som Opeth, that's against the law! Btw så kan du få låna en hund av mig, SKOJA...

2009-02-04 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0