Blow me (away) (misstolka de hur du vill)

Jag kan börja med att säga förlåt, för jag har ingen aning om hur dethär blogginlägget kommer sluta. Jag har varit emo-barn hela dagen och jag ber extremt mycket om förlåt för det också. :/

men ett litet fult inlägg med humöret uppe ska man väl klara av


Duude.. melodifestivalen? pleeease.. jähvla looser azzå shiiiet. Nämen fan ja missade de bruden! världen gick nästan under. Jag var faktiskt hemma hos sötaste Julia med hennes brud-kompisar (alla var skitsnygga och såg ut som fotomodeller, jag kände mig en aning felplacerad). men det va myspys och vi hade dans-battle i hennes vardagsrum. Skönt att skaka asset lite! Dock var det till Britney Spears, men de va bättre än ingenting dude! Och nu hoppas vi Julia använder sin sexy mama-present hon fick av mig, elli och bea. (tihihihihi)

jaa! min libido-nivå har exploderat för längesen. De blir party någon dag snart, annars kan de hända en liten olycka i my brain. FAST!! jag kom på att vi inte kan snuska oss på alla hjärtans-dag (ingen aning om vi ens pratat om de men iaf), för ja ska hem till en poolish med människor och fira henne och en annan poolish. (öööh?)
btw, bara jag som inte kunde skita mer i alla hjärtans-dag..? didn't think so 
jekla ap-dag

aaahahaha ja måste berätta en sak jag lyckades göra i sömnen.. JAG BYTTE TRÖJA.  jag somnade med en och vaknade med en annan. Det kallar jag skills.  Och det har hänt en annan gång också. Känner mig mega-stolt
Inte bara det, den andra tröjan låg fint ihopvikt brevid min säng. aja, varför inte... kan man sjunga i sömnen som Hannaporr så kan man byta kläder. (hanna gör annat i sömnen också, men det berättar jag inte här tihihih)

nejdu, nu har jag varit glad lite för länge för min hjärna, så ja tar och avrundar här. jag ska gå och vara emo och lyssna på silverstein.

//BrunettJess


All I want for christmas is you..? Äckligt för mycket söta hund..

Nästa inlägg blir bättre, I promise (kinda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0