"Livet leker! Dock utan mig."

Jag säger bara en sak..: Min lärare trodde jag var självmordsbenägen. Okej, varför inte?
ahahhahahaha ja, jag ska berätta. Tjata inte. Grejen var att jag hade skrivit en novell som handlade om en tjej som tog självmord. Okej den va väl lite deprimerande (nej jag är inte emo), men kom igen... Så sitter hon (läraren som har en tendens att ha världens camel-toe FYI) där och frågar ut mig om allt är bra och grejer o.O Det är skittråkigt att återberätta det, men jag hade apkul! Det var lixom en tanke jag aldrig tänkt, så de kom liiiite som en chock.
Ja hej jag skriver nästan alltid att någon dör i min berättelser, men det är bara för att det är extremt mycket lättare att avsluta på. tihihihi busigt

Dagens DON'T: Gymma med en Amy Diamond-låt fastborrad i hjärnan. Du kommer få psykbryt och sparka foten i en av maskinerna. Folk kommer glo och du kommer skratta.

Dagens varför laddade jag ner detta?: En låt från musikalen Cats. wtf? Och så hittade jag precis låten jag länkade förrut, den där scary killen som sjunger högt som fan. Snacka att jag ska lyssna på den innan jag sover. Kommer drömma mardrömmar as hell

Dagens riktiga jävla besvikelse: Våran älskade mattevikarie som jag skulle gifta mig med har blivit världens Hitler. hahahahaha. Det blir skilsmässa och ensamrätt på barnen.

SHIIIIT!! jag är ständigt hungrig!!! helt extremt konstigt.. jag kanske är gravid? har för mig att man är hungrig då. Men I doubt it väldigt mycket.  Jag ska gifta mig med Gordon Ramsay så kan han laga mat till mig hela tiden. snacka tjock ja kommer bli. tjock och glad som man säger!! Vet ni inte vem Gordon Ramsay är så ja.. to bad


Förlåt men ahahhahahahahhahahaha GUD VA SEXIGT!!! (bild till er som inte vet vad camel-toe är. och för er som bara vill se en sexy ass-brud)


Nej, nu ska jag gå och äta! Samt ta självmord.      eller..?  (nej det är inget att skoja om, men iaf. var inte så känslig. andas människa)

Peace out dudes

//BrunettJess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0