*Deep sigh* life is soooooo hard.

Hello infidels...Hannis hära.

Jag har agerat sjukling sen i torsdags och min kropp har tydligen fantiserat att den befunnit sig naken på Antarktis lr ngt, för usch och fy vad jag har frysit och skakat som en jähla belly dancer i hela kroppen. Inte kul. Men nu mår jag typ bra, lite problems i halsen bara men det e endast små, onödiga detaljer för er som läser noga^^

Måste bara kolla om det var någon annan än jag som såg el melodifestival igår? Jag vet vad ni tänkte där! Jag tänkte samma sak. hehe. Synsk. Nämen jag lekte gay och hade inget liv så drog ner en polare i soffan och klagade på allt och alla och tänkte varannan sekund på varför ingen av oss bytte kanal...Guds vägar äro förunderliga mitt herrskap! (lr vad man säger)

Det är ju seriöst ett katastrof program! Fan ungarna som sjunger dagens visa på bolibompa äger fan ut alla i det där programmet! ( Förutom Nina som har en sexy rockvoice och sexymama kläder ) Men annars e det ju fan..aa...det är ju så! Orkar inte ens diskutera. Jag ser dte varje år, dampar varje år, funderar varje år varför jag ser det..sen kom jag på! När jag ser melodifestivalen förvandlas jag till 78åriga Gunhild som söker inspiration till låten som hon ska skriva till sin kära väninna Hjördis. That's why. I guess...it's the only way. Äh screw it. jag behöver andra planer till lördagskvällar helt enkelt :P



Jag undrar bara, what's up with all this bullshit in tha world? Tjejer, istället för skitsnack och rykten, ta tag i the fakking problem lr slå till någon på käften och gå därifrån istället för att glo som en jävla överlägsenbitch och annat skit.  Det e jävligt gulligt att ni tar av er dyrbara tid bara för reta upp oss andra på detta vis, men seriöst dra till en rak höger istället, det går snabbare och på så sätt får vi slå tbax vilket vi inte har ngt emot, jag lovar. 

Snubbar, många av er. Fega. Why? Flyr från allt, döljer sina åsikter och ibland vafan drygness.se Come on, snacka med människan bredvid dig fan. Be nice!

Krama varandra fan, det e mysigt jag svääääääääääääääääääääääääär ^_________________^

Sen peta människan i örat och spring utavbarahelvete därifrån!

Inget personligt påhopp till någon, bara allmänt tråkigt när småsaker blir årets händelse pga att någon som förstorar det som om de kysst en alien lr ngt. Kind of tired of that.

Men vad e väl en bal på slottet som jessica brukar säga! Päss vi måste leka snarT! Min libido grej e hög som faaan nu nu nu xD (inside info) (som allt annat egentligen e på vår blogg också) (hehe)

Idag händer väl inte ett jota, kan inte vara med på my dance, så får väl ta med ett plakat och agera publik idag. Sen...orkar inte plugga ngt, så nada helt enkelt. Fint väder ute också. Nordvästlig vind och slask. underbart ^^

anyhoo...oh! var ju fan på Hockey igår för fasen! Glömdade jag nästan bort *fniss* Såg Trånkan-Nyköping juniorer fan. Hockey e Aweeeeeesoooooooooome. Fight, adrenalin och en jähla speed så hatten flyger av! Trånkan låg under med 0-2 men tog igen och vann matchen med 3-2! Om någon ville veta! Det var iaf jävligt nice och aa, rekommenderas helt klart om man behöver lite adrenalin.

Have a crazyday allesammans
bah bah



//PoDEBS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0