Fantasiiii, rullar vi runt...lalal nana (Hansan e på bushumör)

Hello infidels!
Tänkte att det är lika bra att slänga in den extremt efterlängtade love poem som jag skrev förut, som skulle ha varit inneeeee på allasnuskdagen men som sagt, vi hade annat att vara lyckliga över vid denna tidpunkt. Den är som sagt tillägnad min boo, lr ngt... Ursäkta förseningen, but here it goes. ENJOY!

Du e som...


Du e som en nypyntad gran

Du e en solig dag på stan

Du e som ett dregglande litet barn

Du e som en gulmogen banan


Du e som pappas nya bil

Du e som en tallrik med cornflakes och fil

Du e som Cameron Diaz smil

Du e som Robin Hoods pil


Du e som en katt som inte bits

Du e en leksak på Tom Tits

Du sätter mig i en underbar sits

Du e bättre än Hits for kids


Du e som en nytrimmad hoj

Du e som en kopp med varm oboy

Och du e inte loj

Du e faktiskt jäkligt skoj


Du e som e ton från en trumpet

Och något som jag vet

Du gör mig till en klet

För du är omänskligt het


Du e som ett par nya skor

Du e längre än min storebror

Du e som en flock med bruna kor

Du e som en näsa utan snor


Du e som en ask med Pim-pim

Du är som att sniffa lim

Du e tjo du e tjim

Du är simsalabim


Ja du e jättelång

Du e som en midsommarstång

Du e som en jättevacker sång

You're right, you ain't wrong


Din navel pekar in

You have a beautiful skin

Du vet att jag e din

Det e tur det, för du e min!

Smälter man or what? Hehe, straight from the heart everyone.

punkt slut tjo och hej, tack för mej.



BJ sammanfattade helgen på ett elegant sätt, vilket innebär att jag inte behöver tillägga ngt där förtom att....VI SKA TILL FUCKING METALTOWN I SOMMAR! Lyckliga dagar<3

Idag hare varit så att...vi började dagen med att se The ring i plugget. (Smsade självklart BJ fort som fan för att skryta) Mission teaser number 0711, complished. Det är som vanligt alltid en utmaning att se film på morgonen, särskilt i en stor mörk, mysig, kall aula som lätt går att hallucinera till en hästens säng. Jag var dock vaken under hela filmen och klarade utmaningen, proud as hell. Lr nått.

Seeeeeeeeeeeeen....Fan vi hade multimedia idag! Jag ligger efter, var sjuk en lektion och *vips* så ligger man sist i Vasa loppet. Men men, det löser sig, får lära mig skiten snabbt helt enkelt, vilket brukar funka fint för mig. Lär mig saker fortare än fort, Guds gåva till mig thank u very much.

Måndag=Matte B=PARTY! På hög nivå fan.
Tro det eller ej, men simsalabim jag tror jag fattade vad svamphår sa idag! O.o Detta är ett stort kliv för mänskligheten. Jag var iofs flummig som vanligt (blir det när jag försöker överleva ngt som jag verkligen inte vill göra har jag märkt) så jag sjöng och busade med människor all around, men lyssnade på kvinnan och Listen up people! Vem gick fram till tavlan idag och kirrade ett tal? Jorå! Hanny bunny ya'll! Det kliade iofs lite i knytnävarna när man stod bredvid läraren, men aa...tur att man har lite self-esteem. Duktigt och hjältemodigt av mig iaf.


För tillfället e jag sprallig och satte mig ner för att göra en svenskaläxa, men det ledde till att...aa detta blogginlägg istället. Snusk.
Jag känner verkligen för att skutta runt, dansa, mysa you name it! BJ, kom hit och lek med mig right now na na na please! Ni andra vanliga human beings kan väl få vara med, men då gäller det att energin e på topp i minst 10 minuter och att man ler minst 10ggr i minuten, annars e det bah bah beautiful.

Anyhoo, om ni ser mig imorgon, ge mig en kram, you won't regret it, I promise.

All yours
//PoDEBS


( Valde en passande bild med tanke på dikten. Love is all around ya'll.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0