Hejhejhallåååå!! Hansan is back ack och ve

Jag känner att jag förtjänar alla klagomål från din sida BJ, jag har varit usel på att uppdatera. Men som sagt nu e det lov, och omedvetat så tog bloggen också lov från min sida, inte bra! Jag ber tusentriljarder ggr om ursäkt hele högen.
Men nu jävlar ska jag klottra ner lite onyttigt skit, som ni inte kan leva utan, håll i hatten nu!


För det första måste jag bara säga att den där underbart fina lilla bruttan från youtubelänken, har en talang som kommer ta henne till mimarnas himmel! Hujedamej, hon fick mig nästan att trilla av stolen, för en sådan utstrålning och klockrena dancemoves har jag inte ens sett från självaste Michael Jacksons sida! Nej, hon kommer gå långt, I can feel it.

Fucking Party det blev när vi klarade Halo 2 :D Blev dock lite hurt att det var slut, men som du säger, next time the suicide level is on! (underbar mening) Jag måste nog följa med dig hem snart BJ för du har suktats rejält med skvaller från Bioshock och jag har dregglat tillräcklligt mkt på de fina och blodiga detaljerna att jag måste få se det med egna ögon.


Lovet närmar sig sitt slut...usch.

Men idag skiner solen ffs! Awesome shit :D Måste ut och leka lite snart, slänga iväg lite energy och sånt där som man gör ute. Har varit ute några ggr i veckan och utnyttjat denna snö(tö) har inte riktigt bestämt mig vad det vita räknas som än, men iaf! Varit ute med lite homies och rullat runt, brottats och kastat, dränkt varandra you name it, haft kuligt i snön helt enkelt. upptäckte idag att jag har typ 10 blåmärken på benen, trots att jag inte lirar boll längre, så det värmde som fan att jag får blåmärken anyway :') det e coolt damnit, lite krigsskador att skryta med.

Nää fan, nu tror jag det är dags att utgå, har ändå inget mys att berätta förutom att jag spenderade min morgon med att typ ligga på golvet och stretcha en timme. 6 o'clock here I come! (Päss du fattar)

Have a nice day lovely fans :)


(Hell yes we have sexyass shoes)


Kommentarer
Postat av: Faduma

jag fattade DIREKT! vilka fötter va vilkas! hanna youre such a man!

2009-03-04 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0