I don't wanna miss a thing (BJ here)

Ja såg att Hangrulk uppdaterat en hel massa under föregångna (öööh) dagar, så de va nog dags för ett litet inlägg från yours truly BJ också. Ja börjar starkt gilla mitt coola gangsta-smeknamn btw 


(Gillar strecken starkt!)

Jag kan berätta för er readers att Jessica (miss moi) har varit på ett väldigt romantiskt humör idag! Fråga mig inte varför men det har lyssnats på både den ena smörlåten efter den andra på vägen hem!! Jag kan berätta att jag är världens sucker för små söta kärlekslåtar också, hur jeevla dåliga dom än är tackar som frågar. så, där vet ni min weakness!
woohooo
Så extremt äckligt dåliga låtar kan bli underbara om den har en rad som If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?.. Då blirom helt oemotståndliga i min lilla failvärld. Goddamnit  (jaaa ni vet vilken låt de e ifrån...) Där har ni. Exakt de ni ville veta antar jag


Och asså duuude!! DIN DIKT VAR SÅ VACKER!!!! Gråtfärdig för farao.. Synd att den inte var dedikerad till mig bara.. :( lite ledsen för det. Jag trodde det var du och jag!! Men jag vet ju faktiskt vem de var till på riktigt.. -.-  bastard som snott min hanngurk! :(   Men iaf, ja väntar fortfarande på min egna låt som du ska skriva till mig! You better make it good!!! Och om ni andra små children också vill göra en låt till mig så är det heeeelt okej :D gimme more gimme gimme more gimme gimme more (osv. Brittan ftw)

Asså shit!! Ja gillade din idé om att först snagga håret och SEN skaffa mohikan-frisyr :O Det är skillat.. Måste växa ut snabbt som satan. (jag är jobbig som märker sånt)
Nämen ja funtar också på å ba raka bort hela skiten.. eller inte riktigt, men iaf någon liten del. typ halva. meen de blir väl att klippa topparna igen. wohoo ja älskar mitt hår

JAA NU BÖRJAR HOUSE!!! (important shit) btw så var tv-hallåan vindögd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0