Oooooooooooooooooo oo oo ooo (Fields of gold)

Päss, jag uppskattar iaf din träningslåtlista (jag e ju också en sån där som får för sig att träna ibland), och jag tycker att det var jävligt bra låtval du hade gjort, I'm very proud ^^


öhhh, plötsligt fick jag brainfart (charmigt). Hade ju värsta grejerna att skriva sen, poff paff borta med vinden.
Anyways...Idag har det varit en soft dag för en gångs skull. Vi designade tryck i plugget, hann dock inte trycka pga av kö, slut på färg, jag däckade på Alles axel...jadajadajadaa. Blir sexymamatryck some other time helt enkelt.

Rosor delades ut idag! Hehe, japp det var random, men erkänn, you liked it! Spontangrej helt enkelt, fick en idé, genomförde den, och alla som fick blev happy ^^ JAG FICK EN ROS DAMNIT! Var från Fadde, jähla sweetiesak, blev ju aplycklig :'D Fick även min ex-graflärare att rösta på min dikt i bibblan (hehe) han e min bästis big time :)

Hade Sam-prov idag. Till och med den sketan var soft O.o Gick dit, man fick välja hur många frågor man skulle svara på, jag tog två av sju och skrev som en apa, sen fick jag ont i handen, då gick jag. Kändes bra att man faktiskt fick ner mänskliga ord på pappret trots att man inte fattade mkt av det, men ordbajsade med åsikter så, wth, det blir säkert awesome ^^ kanske.

Tränade med Virrpo efter plugget. Var fullt in tha gym, bitches -.- Men vi haffade aerobis-salen och körde på med egen styrketräning, rutinerade brudar som vi e. Hej och hå jag har träningsvärk in my mage. Men det e så det ska va, det ska kännas fan, annars e det fusk! Tänk på det Päss!


Det här inlägget sög, thnk u all very much. Precis som filmen jag såg i kväll. Seven. Min käre fader sa att den var typ hemsk och blodig till maximum. Jag tindrande som en lycklig sketunge och drog filmen under armen och vandrade till ett hus med tv och dvd. Alla däckade i soffan. Filmen var inte riktigt som jag hade tänkt mig att den skulle vara. Där blev vi ägda rakt upp och ner, punked by Ashton Kutcher and stuff...

Dagens fail var nog längtan efter Resident evil 1 & 2 som jag var 140% säker på att vi hade hemma i bokhyllan, och som jag har dregglat på i mina tankar typ i två veckor. Kommer hem, kollar i hyllan. *höboll rullar förbi* vart fan e filmerna? tänker jag... Kollar en, två, TRE ggr i hyllan...finner inget. Springer in till pappa, han garvar och undrar varför vi skulle ha sån skit hemma, awesome papi -.- Jag blev djupt krossad och ville se ngt våldsamt. Tjo flöjt liksom när Seven th heaven typ sög dase också. Jaja, livet fortsätter, men det blir till att beställa hem lite filmer tror jag, iaf om kretsloppet skall fungera som det borde! 


Har seriöst nada att skriva om...kom att tänka på kalaspuffar. Kommer ni ihåg dom? Sånna med honung som man åt, luktade på, längtade efter, levde på när man var liten. Gula små pluttar i mjölk som syrlade härligt och attackerad tänder för att försöka göra hål i dem ^^ på framsidan vare även ett sån där...typ monster? Såg väl ut som the famous Skurt fast gul lr ngt. 

Aja, random tanke<3 
(ammagah så såg den ut jah! Mys pys med en hårig snubbe i mjölken^^)


Imorgon e det alla snusk dagen. Aka lördag den 14:e februari. Suverän dag att åka i till stan och leka chicks, för jag måste hitta lite skit BJ! Vi får fan ha tålamod imorgon, och ska det bli scenkläder till Da nudemodels, så blire mkkkkkt tålamod som krävs hörru du du! 

natti natt people^^ 
/PoDEBS






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0