She wants to move (BrunettJess that is)

Blogg-skruttet har dampat men nu jeklarns gick de. jippi. Prisa gudarna

Hopp. har absolut inga planer på vaihelväte man ska skriva. menmen sånt e livet på en pinne

Jag har märkt att när man skriver MEGAYAY så blir det gay i mitten. coincidence? (fråga mig inte. såg bara de)

Jag har kommit fram till att jag kan vara på världens jobbigaste dans-humör. Stod utanför matten idag (stod för underhållningen thank you very much) och gjorde mina egna små dance-moves. Väldigt uppskattat tydligen av vissa som satt och glodde (hrrm). nämen serri, ja måste få dansa -.- men ojsan. de kommer ju ta 2 år (typ) innan ja får gå ut och svänga myy ass. De va ju kul. Aja. btw, Hanna, hur går de me våran idé om strip-pole till rummet? ja bangar inte.

jaaaaaaaaaaag har världens brainfart så ja orkar inte ens tänka på va ja ska skriva x) noll ideér what so ever! tudiloo

Btw. Homofober. Up yours. Hanngrulk och ja pratar på msn nu om snubbar som tydligen tycker de e asskabb och "ett handikapp" att vara homosexuell. JAG FÅR DAMP OCH HELT ÄRLIGT TAR JAG ÅT MIG AV SÅNT SKIT!! även fast ja inte e lebb, men nästan fan!!!!!! Så om du är smyghomofob eller allmänt homofob så kan du ge mig din adress så åker jag glädjeligen dit, blir hulken och sliter sönder hela dig. tack för mig.

Homofob skrev detta:
"Absolut inte! Det är alldeles fel. Det står i bibeln att vi ska inte göra så. Det säger sig ju självt att det är tokigt. Sedan kanske de vill ha barn. Stackars barn som inte får någon mamma!"

//Greta Kullander


Eyy, Greta. You are dead fucking meat. Ta din bibel och kör upp den där solen inte lyser.

Nuu innan ja får ännu mer damp ska jag lägga upp dethär så att de world will know!!!!!! :)


(APBILD SOM INTE VILL LÄGGA UPP SIG) ja skiter i de nu xD men den va passande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0