Slippery Sules fan

Idag var ju våran sovmorgon gone eftersom att vi har fått ny svenska lärare, vilket är en mattelärare som kan svenska helt enkelt. Därför flyttades lektionen från tisdag, till onsdag morgon. Tjo flöjt. Men anyway, jag e inte bitter^^
Däremot blev det lite hipp som happ på engelskan när dagis uppråder och jag stirrar hopplöst och trött på min lärare tills hon säger: U can go if u want to...
Jag lämnar rummet och undrar ännu en gång vilken årskurs jag går i, någon måtta borde det väl ändå vara tycker man. I guess there's no limit. Guds vägar äro förunderliga må jag säga.

Som fan att helgen ägde sönder med Pässikapäron och vårat otroliga spännande liv, där vi absolut inte gör någonting :D Det är typ tradition att låta dagen gå och äventyren hittar oss dom små rackarna ^^ Klart som fasiken att Halo fångade mig! Jag ber om ursäkt, men du har det faktiskt hemma också och massa annat coolt som man kan ta ut aggressioner och allmänt må bra av typ LARA CROFT och grejer på Xbox yao..så jag tycker att det är rättvist att jag får ha Halo 2 hos mig ett tag  :) please?

DUDE! ska jag skriva en låt till dig? asså...din önskan är min lag ffs! Jag har inget val du är helt enkelt fööööööööör snäll! En låt it is ^^  Det där med hunden får min boo fixa ;) Han har koll på sånt vettu!

Brunetten! Wtf it's up with that Youtube movie?! O_o Jag vågade bara se 40 sek sen fick jag hemska fantasier om psykopat-dockor och youtube japaner T_T ....*rysningar*




Anyweeej... Vart på studiebesök idag med dos de los hombres från klassen och vi åkte till SPLITZ (reklambyrå), inte Slitz tyvärr...alla dog lite inombords, men man tar det man får right?  Iaf träffade vi då Larsa där som snackade aplänge, en det gjorde inte ett endaste ynka lite piss för han var aptrevlig och inspirerande som sattans :) Vi fick tillochmed vatten med äpplen i! (allergi) men iaf! Lyx place fan.  Nämen seriöst, det var nice som fan faktiskt och de hade mkt vild fantasi, and I love that big time.

Patrik behöver nya skor btw. Dom är fina men, liiiiiiiiiite mkt slitna kanske och han kommer helt klart bli dränkt den dagen han stöter på en vattenpöl och det vill vi ju inte!

Jag säger bara att boxercise e Guds gåva till stressade, tröttna, eller allmänt tonåriga ungdomar med ett fucked up liv<3 Det äger punkt. Slå, sparka, kräla, sparka, styrka, slå, sparka. couldn't have been better.

I have dos prov imörra så dags att ta fram kartan och leta efter sängen!
Jag hade inget direkt kul att berätta och e allmänt jääääteverymegamuchtypliteförmktkanskebordebättramigvarning trött nu, så lika bra att sova lite ^^

All G:s out there, remember! Stay real, no bull shit. vilket leder till diskussionen om hur mkt jag och brunetten inte älskar tjejer...men det tar vi på en annan kassett allesammans!

Dröm sött om alla tjuriga tanter ni mött<3

//Princess of blablabla

Kommentarer
Postat av: BSV

Är det toppforwarden Hanna som gått ner sig i bloggträsket? Sånt uppskattar vi!

2009-02-08 @ 12:37:53
URL: http://metrobloggen.se/bsv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0