I wanna baby and i know that you would, i got it baby and i know that you're good (BJ IN DA HAWS)

AARHGHGH ja har forfarande jävla skit Let's fuck-låten på hjärnan!! PSYKBRYT!! Det är därifrån rubriken kommer om ni inte fattade de.. hrrm. men ärligt, låten kommer typ spelas på mitt bröllop, den kommer aldrig försvinna.
aja, kunde ha varit typ Darin så jag är glad för de


Hm. Idag skulle Jessica (pratar i tredje person) egentligen gå på partaj, men så blidde de inte! Så då blir de till att göra ett eget partaj hemma! Hm.. datorn kom väl till hands. och att blogga.. damn, liiite sorjligt faktiskt. men jag är fan inte bitter :D Imorrn ska ja ju leka me porrhansan (verkar de som, lite rörigt) och de e ju alltid bäst. ♥ Vi ska ju tydligen åka å shoppish i stan (de gillar ju vi hahaahahah we are chicks) och när vi ändå ska handla så tänkte ja att vi kan passa på å köpa lite sexy underkläder så vi kan träna innan vi startar våran karriär me bandet Da Nudemodels. Våra live-shower kommer ju lixååm bestå av typ strip-pole dancers å sånt. we like it  (jag har iiinte tråkigt om ni undrar, och fantasin flyger)

OCH IMORGON-DAGEN TILL ÄRA!!!:
Mina paint-skills är skrämmande. Så här har ni alla små fans som jättegärna vill ha en ros men kanske inte får någon :O
Enjoy pluttisar ♥


snäll som farao idag!


Jag. vill. till. Metaltown!!! AAAAAAAAAH!! VI SKULLE ÄGA DÄR!!! två brudar on da looose. Alla skulle vara livrädda! Eller okej.. kanske inte. men kunde ha varit. eftersom både jag och hanna är typ 1 meter långa så kanske inte vi utgör så jättestort hot. MEN IAF!!!
de skulle va sååå grymt!!!! sliiipknoooooooot :'( ♥
Vi flyger dit.

Jag har kommit fram till några låtar som är bra å gymma till (varesig man gillar dom eller inte) random btw:
Limp Bizkit - Rollin'       (Sexy mama-låt som bara passar. Samtidigt som man vill dansa. Kan man skaka asset i smyg)
Pantera - Walk      (DADADARARA TATA!! DADADARARA TATA!! Säger allt.)
The Haunted - 99    (Jag gillaren. och den är också allmän enerig-givare.)
Disturbed - Down with the sickness       (Allmänt softish)
Drowning pool - Bodies        (Hm.. dom räknar i låten. Då kan man räkna med. tadaaa)
Slipknot - Disasterpiece       (Bara genom att den börjar med: I wanna slit your throat and fuck the wound ger en lite extra energi)

Ja har ingen aning om varför ja skrev dedär... men okej. ni får använda mina fina låtar om ni vill. Där hade ni årets mest onödiga lista. pössish

Mental note: Smöra för NO-läraren. Han gillar inte mig

Ni vet viga snubben hanna la upp på bild förrut? detta är vårat barn: ♥  charmigt



//BrunettJess (kommer skriva BJ i fortsättningen för de låter så grymt coolt.)

ps. jag är hungrig. måste gå å vräka i mig något

Kommentarer
Postat av: Fuck this shit

Don't go to metaltown. Man mår illa av att bara kolla på banden... That is just my advise

2009-02-13 @ 22:47:38
URL: http://metaltown.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0