Take me somewhere nice (B.J y'aaaaaaaaaall)

Omg praise the Lords! Hansan la upp ett inlägg :O omg! Chocken har fortfarande inte lagt sig. men iaf

Ja. nu ska jag berätta för alla er snyggjävlar om min dag.
Först vaknar jag, sen ligger jag och försöker vakna lite mer. Äter frulle, allt är lugnt. Spelar lite bioshock och sen ska ja iväg och gymma. Det är då allt mysiga börjar.
Första jag gör när jag går ut är att trampa i kanske världens djupaste och största vattenpöl. Mmm myspys.
Sen ska jag skynda mig till tunnelbanan. Halkar och slår huvudet i marken. Självklart.
Hinner precis till tåget, blir klämd i dörrarna. 
Sätter mig. Kommer asmysigt fyllo och sätter sig bredvid mig. Han luktar rosor. Ungefär
Framme. Påväg till gymmet åker en bil precis bredvid mig och dränker mig halvt med vatten. Extra fresch.
Okej, kommer fram till gymmet. förrutom att de luktar pest och pina där är de chill.
När jag gymmat klart är det all good (förrutom att mina ben darrar som fan).
Kommer till omklädningsrummet och känner mig pepp som fan på å basta lite. Kommer dit, sitter de 2 extremt sexy-ass tanter (måste ha vägt typ 200 kg vardera). Det bästa är att dom sitter och stretchar och tror att dom är asviga. Och jag kan ju lägga till att de e en ganska liten bastu...  Nein, de blev för mycket för mig (psykiskt störd för all framtid) Och bara så ni vet, ni fick inte all the good details. dom håller ja för migsjälv. Raawr
Duschar blabla och förrutom att ja får ett kilo schampo i ögat så vare lugnt.
Missar tunnelbanan hem. Mosas halvt sen på tunnelbanan för de e asfullt.
Halkar igen på vägen hem samt trampar i ännu en mysig vattenpöl.
När jag är vid min grind tänker ja att nu kan ändå inte nåt skit hända, men jora! Öppnar bredvlådan och böjer mig för att ta upp posten. Slår i pannan i kanten på brevlådan. Får en bula på bulan jag redan hade.

En vanlig dag i mitt extremtinteklumpiga liv :) Eller nja, idag var de lite extremt. vet inte om ja gjort Gud sur eller så.


Men iaaaf! :D Ja 'e inte bitter! De e sol ute och de står i tidningen att våren är påväg!! FRAM ME BIKININ FAAN!! :'D lyckliga dagar damnit.
Och Hanngrulk.. ja måste vara ärlig... ja fattade inte de du skrev O.O: 6 o'clock here I come! (Päss du fattar)
Känner att jag gör dig besviken nu, men jag kan inte leva med att inte fråga.. vad fan menade du?  jajaajajajjajaja

Såg btw Tomb Raider ännu en gång igår helt enkelt för att jag och min syrra ville sitta och dreggla lite. Vi kom fram till att det borde vara olagligt att vara så jävla snygg. Nope. jag och Gud eller vem fan som finns där uppe har gjort en deal så jag ska reinkarneras som Lara Croft. Jag litar på de stenhårt. Och jag vet att ja tjatar om hur snygg hon är. men så ere bara och de e ba acceptera. Och tycker du inte det har du förmodligen ett stort jävla problem i huvudet.


(Ma babe♥)


Nu ska ja hämta lite is till mina bulor tackar som frågar

Yours truly,
//B.J

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hur lyckas du?!?! x'''D jag <3 din otursdag

2009-02-28 @ 02:11:24
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0