All I've got is insane (BJ here with ya)

Jag och Hanna började skriva ett inlägg hos henne igår, men vi pallade inte fortsätta, så ja skriver nu woppdidoo



VI HAR INtE GJORT MYCKET DENNA DAG MEN LITE SKRUTT FAN!! Vi ville åka tåg så vi satte oss på nått random tåg och åkte iväg. Sen såg vi att de va sol i Huddinge så vi stannade där! Vi behövde även utforska stället eftersom BJ fortfarande blandar ihop Haninge och Huddinge.. Men vi drack äckelcola (9.90 kr) och så strippade vi för varann för de va skönish sol. raawr. Och så satt vi och solade ännu mer och nu är vi extremt bruna.
AAAAH juste!! IMPORTANT!!! Hanna har skaffat byxor!! vi satt i världens minsta omklädningsrum. typ. hrrm.  Men hon hittade sexy pants så hon gjorde impulsköp och köpte dom. Hallelujah

RE      SPECT             FÖCK      are you talking to me

Det var typ de vi skrev hos henne, la till lite bullshit men aja!

Jag har så extemt kul så jag sitter och svarar på randomfrågor på facebook (ja e cool) om man tror att vänner gjort whatever..  MAN KAN INTE HA ROLIGARE. Dock svarar ja typ YES på alla, så bli inte besvikna om ni får något apsvar av mig. och får ni de så, ja, to bad

Kul min mamma var idag.. Vi sitter vid matbordet och jag sitter i godan ro och ska äta, så typ skriker hon "VAD MYCKET DU ÄTER". wooooow tack! GODDAMNIT!! jag äter. men tack iaf. från och med nu ska jag leva på ett salladsblad i veckan. muums. eller nääääeeee kanske inte (nu tror ni att ja e världens gluffso, men så kul ska vi inte ha)


OCH JAG KAN FORTFARANDE INTE KOMMA UR CHOCKEN!!! METALTOWN DAMNIT :'D Kunde fan inte bli bättre alla hjärtansplutt-dag!! Eller ja, klart de alltid kan bli bättre (jag syftar på vissa grejer ni inte får reda på), men inte mycket!!!!!!

(Jag ligger på 54 silver credits på facebook)

JAG HAR TRÅKIGT!! Jag tääääääänkte skriva KOM OCH TA MIG, men det lät ju nästan lite fel. snöskigt.
Och jag tänker inte ta å "skaffa ett liv" för de har bara lolives, men något måste ja görish! Underhåll mig era små slavar (shit de va lite väl brutalt, jag tar tillbaka det. maybe) Nej nu blev de lite läskigt så jag slutar skriva om de. men ändå, jag har tråkigt, de sammanfattar allt just i denna sekund. tihihihi

BTW Hanna.. Jag har inte pluggat ett skrutt på de ja sa att ja skulle göra. yay. Fast jag är inte överraskad. Busigt..


Kanske lite random bild

Pössåkräm
//BJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0