Welcome to Rapture (B.J y'all)

Först vill jag bara säga att det känns bra att vi haft så bra uppdatering på senaste tiden, tack för berömmen allihopa.


Idag var lilla miss moi och klippte mig. Snaggade av hela skiten, jag orkade inte mer. Så nu är man flintis!!
Eller inte, men kunde ha varit..hahaha busigt. Klippte topparna och skrutt som vanligt så nu ser man ut som en svamp :D Och det bästa var att precis när jag kom dit så hör man frisören säga "KAN VI INTE LYSSNA PÅ AKON-ALBUMET IGEN? DET ÄR SÅ BRA"! så sitter man där i typ hundra år och lyssnar på akon. Awesome dude

Hm.. så vad har hänt hitills under dessa dagar vi har varit lediga? Jadu, i förrgår fick ja ryck och spelade lite x-boxi och blev klar med Tomb Raider: Underworld som ja inte spelat på hundra år. Woohoo! Ja firade genom att smsa Hanni. Snusk.
Men efter de så kände ja att ja inte riktigt spelat av mig för dagen så ja började spela ett "nytt" spel som heter Bioshock som ni förmodligen hört talas om. hehe. Lite småkänt bara.
Jag kan väl säga att ja höll på att pudra näsan-på mig (code-name för något annat...)!!!! O.o
Mysiga zombie-liknande människor som visslar och slår en med järnrör!! Och så skjuter man eld och el och grejer från handen (kan även flytta grunkor btw), jag behöver väl inte säga så mycket mer för de sa sigsjälvt va ja tycker..... DET ÄGER!! :'D lite beroende har ja blivit bara (JAAAG ÄÄÄR NÖÖÖÖÖRD. för er som inte redan förstod de när vi skrev om Halo förrut...) Så nu vet ni de. Och jag har inte lärt mig blinka än när jag spelar så ja sitter och gråter. känns bra damnit! :D

Okej, en sak till... SNÖ GÅ OCH TA DIG!! BURN IN HELL!!! (hmm fascinerande tanke).
Ärligt, jaag vill haa sommar och sol! Jag och kyla går inte ihop riktigt.. Därför jag ska flytta till Bahamas, bara så ni vet. Hanna och våra boos ska me också (försök inte ens) ♥

Nein, nu är jag hungrig så ja ska gå å äta liite. sen ska ja spela Bioshock. tihi♥

PussPuss (töntigt de låter å skriva.)
//B.J


Tyckte de va lite passande bild. kanske. snusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0