ajpod...(höhö)

Tyckte att det var ett tag sen vi uppdaterade bloggen, så skäms på mih och jess...inte bja.
Hmm...har inte direkt några "news" att komma med, bara att jag har kallat in en mäktig person som backup, och han ska försöka göra så att den nya EU-regeln blir LÄXFÖRBUD! Mahhahaha!
Den dagen läxor förbjuds, ska jga göra ngt jävligt generöst! Vad vet jag inte, och har ni förslag så lämna en kommentar! 

Det borde också vara förbjudet att gå i skolan efter klockan 3. Det är efter det klockslaget som hjärnan börja absorbera sig själv och like a transformer, bli en klet. Detta leder till att när man kommer hem, lagar man mat, man äter maten, sen däckar man i en omänsklig ställning i sin säng. Jag är ett levande bevis på att märkliga saker som denna faktiskt inträffar i vårat samhälle.

Blev mkt klagomål på el celogio idag, men aa det är väl lika självklart för alla I guess. Om det inte är det, så varsågod enjoy the info ladies and you other guys.

Idag skulle jag vilja ge cred till Jässpäss bara för att hon e typ allmighty och gör klet levande igen, och även till min papi som är jävligt underbar så att alla vet! (Mam e also cool, men hon gjorde inget hjältedåd idag). 

Fundera mera...ekvagulera...kondensera...tupera..lite..mer..a. JA! Gjorde ett test idag, och chockerande så visade det sig att jag är mer kille än tjej! HA! Jess! Du måste också göra testet så kan vi säga att vårt beteende och våra tankar har en vetenskaplig förklaring! Hehe! Vet inte om det är ngt att vara stolt över, men för tillfället låter det asgrymt i mina öron, så jag ska njuta av denna awesomeness ett tag ^^


Vi ses på en annan kassett u guys!
Vad ni än gör, så ta det inte lugnt!  Kör alltid 90 på 50 väg!
Tjaaa.


                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0