Die motahfuckah die!!! princess of blablabla wanna say something

Dude! Jag skulle ALDRIG sno ngt från dig!..... vi delar väl  ? ^^

Nu är det så här då att Hannispannis inte är avis alls på att pässjäss smsade och skrev att hon hade världens underbaraste mattelärare för dagen, när hannnsantransan själv får stå ut med Den onda svamphår fyrkant till matte B lärare! Näj nääj, det är helt chill allså...

Kommer in i klassrummet, börjar med att man typ får skit för att ingen i klassen hade kommit förra veckan (Vi hade info möte om projekt blablablba sak) såå WTF? O.o
Sen har denna trevliga kvinna med mossa till kläder ställt upp borden snyggt och prydligt med noggranna mellanrum ifrån varndra, och kollade på mig och Joppe då som var först. Sen säger hon de underbara orden: - Idag tänkte jag att vi ska ha lite bordsplacering!

Tjo och Tjim tänkte jag genast, och tackade Gud för denna underbra och alltför generösa gåva!
Vi blev alltså placerade helt random, och jag hamnade brevid torrbollen Hugo (inget illa menat till dig, men dude, can u speak?) Han kollade allmänt ut i tomma intet och pep ut ord om jag fråga ngt, friggin' great^^
Sen e det så att vi ska göra en gruppuppgift med vår nya söta partner, ännu ett bigsmile från mig. Jag log mot läraren med mitt största fucking leende ever, she couldn't deny it, she fell in love. Too bad sa jag, turned in to a gangster och messade my boo Brunetten om backup, och hon ställer alltid upp som tur är<3

Nu är det konstaterat, JAG SKA HA EN SNIPER I 18års PRESENT!
Jag har upptäckt flera lägen när jag skulle kunna ha plockat människor så klockrent att tårarna nästan var på G av lycka :') A Sniper is my only wish Santa<3

Anyway, skönt med fuckade mutant reaktioner man har i kroppen, som hugg i revbenen och skit, älsk på sådant!
Lyckades tillslut träna lite Core, vilket innebär mage och rygg. Sex-pack here I come!

Snart blir det Party Big time! Gunhild and Hjördis are coming up! Någon som vill vara med och fira med oss?

Pet och klet på er alla!
//Hansan the Princess of etc.

FUCK YEAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0