Get this or die

Vi borde få pris för att vi äger så hårt på att uppdatera thank you very much

Anyhooo... jag borde få ett annat pris för att jag aldrig har något att göra. Sitter hemma (lördag-kväll) pillar mig i naveln och äter äckliga typ chilinöttergrejs. partyparty här fan
Och jag är inne på FaceBook. Kunde nog inte bli så mycket värre. men ja 'e inte bitter

JAG ÄR LEDIG PÅ MÅNDAG SUCKERS. kändes extremt nädvändigt att säga det. sådeså. och jag har planer! Jag ska göra absolut ingenting! chillipillirill på högnivå

jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. Jag känner bara att jag borde lägga in någonting. wohppdido

JUSTE!!! hanna!! jag gjorde också detdär testet om man var mer tjej eller kille, och ja blev fan också snubbe! O.O lite disturbing men okej. Kanske för att man inte har shopping som ett av favvohobbysarna
Nej, dehär sög enough för alla så nu ska ja gå å läsa.

(bilden passar bra nu näre e snö å allt)


pusszizhzh <3
/BrunettJess

btw nästa år e ja me på Let's Dance


Kommentarer
Postat av: Anton

En såndär snögubbe ska man ha som livvakt. :O

2009-01-18 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0