green light, from the ground i snöö

PässJess har legat i ordentligt ser jag, och det e ju fan apnice, fan vad grymma vi är som faktiskt skriver! Och typ människor som läser också, ännu mer fantastiskt, ska nog baka bullar till dom. kanske...

Iaf! Gymmade jag igår allahopa! MOHA! Jess! I'm friggin' strongah than u giiirl ^^ But you would make me sit down with just your eyes anyway so...your damn power -.- I love it! Men styrketräningen som man var typ ashappy att man äntligen kom igång efetr sjukdom och snor med, ledde till en jävlans träningsvärk idög I tell u guys. Men det e nice att det känns fan.

UNDERBART att brunettJess skaffat Facebook huh? Kanske inte..beror på hur man ser det...fan Jess, jag skriver som på bdb, facebook OCH blogg för oss båda på typ en vecka O.o this is fucking wierd, it's like we are...I don't know..haha vi som sa att det skulle vi ALDRIG skaffa. Och så kom det upp lite anledningar här och där så ledde det ena till tha andra. I guess we didn't see that coming :P

IAF! Hittade typ ett UFO idag, 4 real! vandrade med några filurer i snön, så plötsligt ser man ett blått ljus på mitten av en fotbollsplan i snön. Springer dit. Blir lite passiv. Går fram. Lollo marsherar fram och sparkar den lysande saken som nu e grön. Den var rund. En dödskalle. Som lyser! Mitt i snön låg den. Kollade lite på den. Andra filuren greppade den. Det luktade skit. kastade tbax den. Konstaterade att det var en boll. Vände sig om och gick. 
Jag vandrade iväg med filurerna...men kollade försiktigt bak på den lysande saken och tänkte: Vart kom den ifrån? Hur hade den hamnat här? Varför lös den grönt? Och var i helvete köper man en sån? En sån vill jag ha!  

peace out.
//PoDeBS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0