Hon har ett blad på sin strumpa...

Jessica flög med mig och min mor Hulken i bilen idag, till Farsta och där fann jag ett par pantalones och snusk saker som ni är för små för att höra, suckers.

Jessica skulle sedan iväg för att mata och vattna några tigrer (som hon typ tjänar cash på) helt fantastiskt.

Just like a boomerang flög Hulken och jag hem. Där blev det städa av, slängde ut alla pinnar, granbarr och kottar som dragits med in under skorna. (julen är nu allså helt borta från my casa.) And that's it.

Måste bara uppmärksamma att vi har haft våran supermegaduperawesome blogg i typ en dag, och REDAN fått ett klagomål, underbart fan :D Tänk att en sådan sucker tar sig tid att läsa och sedan även lämna efter sig en kommentar, dte e alldeles för mkt :')  Och lyssna här...filuren var...ANONYM! AHA! Dags att gå in på eniro och söka efter den skyldige...
Iaf, oss emellan mr./ms. anonymus...hade våran hero en annan reaktion till vårat inlägg, så sorry but he kind of liked it. Vi ska bättra oss! kanske...nääe fuck it, screw you little ..thing!

Peace out ya'll.

//Princess of darkness ect.
         
                           

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha, fan va snygg bild ;D

2009-01-06 @ 21:17:30
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Fadde

hahahahahaha what a asshole with noo humor thats mean he/she got a boring liv!!!! poor thing noo funny live with noo funny weird humor xD

ajajaja skört skön rolig igen you did it again congratuations sucker I love you all may you rutt in ... the summer times songs! =D wieeeee!! :) eeeh vad mer ? hmm just d hanna du e liiiite konstig medans du sitter här bredvid mig you wierd son of a teecup! xD puss ha en spärv i nacvken! <333

2009-01-07 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0