Let the bodies hit the fucking flooor... (BrunettJess in da house)

I CAN'T CATCH A BREAK!!!! du snodde mitt fucking barn också :O asså nu får du ta å ge dig.... (ni fattar inte. get over it)

men anyhooo så var ja typ feta sur i morse (ja, jag skrev de till dig min käre princess) och lyssnade på Drowning pool och Dope på repeat (extremt bra för att bli av med aggresioner eller hure nu stavas). Så jag gick runt som ett pms-barn hela morgonen och hoppades att ingen skulle märka något.
Sen blev jag dock gladare för vi hade världens underbaraste vikarie jag ska gifta mig me. Dock bröt han lite på tyska, men han dög för mig. Vi fick sluta en kvart tidigare! That's all I have to say

Hannis: you. me. la playa. GONNA BE GREAT!
 heeeey vadå snubbar med hula-hula grejer? tänk om jag vill gå runt med en såndär stickig palmkjol? tänkte du inte på va? jag har velat det i hela mitt liv, så försök inte. Me hjärta hulahula-grej
och in my dream-world så ere inga jekla snubbar som springer runt.. Då skulle jag vara gift med Lara Croft och ha Darin som husdjur

HAHAHAHHAA blondinbella åkte ut ur Let's Dance. TO BAD BLONDIE. så nu kan vi hyra in henne iaf ^^ hon får betala oss om hon vill vara med dock.

HJÖRDIS HAR NAMNSDAG 3 FEBRUARI!!!!! OMG JAG VET VAD MITT BARN SKA HETA!!!!!!!!!


(jag vet att den är oldie, men det är min man ♥ )



damn. vi har typ uppdaterat en del nu. enjoy it while you can suckah

TJOFLÖJT BÄBBIES!!

//BrunettJess (a.k.a Angelina Jolie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0