miniinlägg från BrunettJess (hahahhaha)

Såg precis att Hanna lagt upp fortsättning på ett inlägg jag aldrig la upp (jekla tjyyyyv).

Okej ja hade faktiskt tänk lägga upp nån mysig liten historia här, men ja orkar inte.  Förlåt alla bloggälskande männskor, men de suger med blogg!  :D jag och hannaplutt skulle behöva nån jävla backup eftersom vi aldrig skriver... Blondinbella, care for a go?

Men jag måste instämma med Princes of blablabla om dendär jävla isen som ska finnas överallt! Jag är en reinkarnerad Bambi. That's it. Alltid lika roligt när man lyckas dra ner närmsta människa som går bredvid en. Kompis eller främling. Barn eller gammalt lik. Jag har börjat helt ärligt varna folk som går brevid mig. Just in case. Då kan dom inte stämma mig efter.
Och kylan ska man inte prata om.. ja längtar till sommaren när man kan springa runt i typ bikini.  Kanske inte, men nästan. Jag ska flytta till Bahamas. En spelningslokal på Bahamas. You up for it Hannapanna?

Hahahha jag gillar att ja låter typ apsur när jag skriver ^^ jag brukar inte va såhär sur, de blir bara så när ja skriver blogggrejs. undrar varför..? (hmmm)

OCH HANNA IS SINGLE!! vet inte om ja ska skratta eller gråta. men aja ^^
haha ACTION? heey, det är mig du pratar me :D   nämen nu jävlarns blire partyparty.
eller kanske inte, men nåt jääähla skiit blire!


Hanna, vill du adoptera detta barn me mig?  (a)

NU SKA JA GÅ OCH ÄTA FÖR JAG ÄR HUNGRIG
(för er som inte vet, är jag alltid hungrig)

köss och pram

//BrunettJess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0