Present continous and present simple, say what?!


Så tänker killarna  
Kyss på handen - han gillar dig..
Kyss på halsen - han vill ha dig..
Kyss på läpparna - han älskar dig.
Kyss på öronen - han leker bara.
Kyss på ett annat ställe - kör hårt..
Ser dig i ögonen - kyss mig..
Kyss på kinden - han vill vara mer än vän..
Leker med ditt hår - han vill inte lämna dig..
Har händerna runt din midja - han älskar dig för mycket för att låta dig gå..

Låter jättefint men vafan...wtf liksom

Så tänker antagligen vi, brunetten och jag om en snubbe gör så på oss:
Kyss på handen - Tror han att jag är kunglig?
Kyss på halsen - *Rakhöger* Där e jag kittlig som mest! (what I meant was Yummy, keep on)
Kyss på läpparna - ammagaaah! Hur kan ha....*njuter*
Kyss på öronen - Allt dreggel kommer att täppa igen min hörselgång och göra mig döv
Kyss på ett annat ställe - Eyy! Haru leg?
Ser dig i ögonen - O_O Han försöker hypnotisera mig! *blunda stenhårt*
Kyss på kinden - Du tycker jag har dålig andedräkt va?
Leker med ditt hår - OMFG! He's trying to seduce me! I love that move!
Har händerna runt din midja - You wanna dance or not? Or else, let me go before I hit you.

Lite mer verklighetstroget om jag får säga mitt...kanske.

Hej! Jag har inget liv! Läxor glor på mig, och proven petar mig i ryggen...dom jävlarna. Jag pallar inte ^^

Pässika! Du har så jävla rätt! Satt hela lunchen i plugget idag (15 min) och tänkte på en assault rifle, och shiiiit vad nice det hade varit och så mkt mer effektivare! Du är inte så dum som du ser ut Ronny ^^
Hell yes, jag behöver en omgång paintball really soon! Måste seriöst skjuta ngt! Jag har kört box/boxercise två dagar i rad nu och daaaaaaaaaaaamn vad nice det är att slå på ngt! (våldsam) Om jag inte hade varit så sattans snäll så hade jag säkert manglat på vem som helst right now. OH! Det kanske vi kan göra i helgen! Söka upp någon stackars och omedveten mobilblottare lr ngt, och BAAM! T.K.O!  lr nått...



DUDE! Jag har inte sett the shining! Men shiiiiet vilken likhet det var mellan dig och den där frugan O_o Det är som att...att..jag finner inga ord! lite läskigt iaf....

WOOHOO :D! Nu blivade jag lycklig när du skrev så :') Du är så jävla välkommen till klassen! Den är lite hipp som happ, men med dig skulle den göra susen! Det skulle äga apa om du kom! Och jag tror jag vet flera som inte skulle säga emot...hehe.

The forbidden kingdom we must see yiies! Och yeije på att jag får Jet Li! MAHAH! Tuffingar som fan, och ninjor bangar man inte på! Just say place and time and I'll be there ;)

Oh mama vad mitt huvud e tomt, echo...Kanske borde gå och käka lite, har redan glömt bort vad jag har skrivit här anyway...hmm that's what I call PURE AWESOMENESS!

Puss och pill ya'll
//PoDeBs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0