suckers

Bara så ni vet så suger det att ha blogg, men whatever

Okej, lite småsaker har hänt under denna vecka. men first thing first. GRATTIS DEATHEMBER!!!
Vi kom iväg i sista sekunden, och det var så jävla värt det! Mådde äckligt bra efter spelningen, och det räckte med att man såg ett Stort leende på alla små rockstars i Deathember för att man skulle lysa upp själv!
Det var Awesome, det var bäst och ni kommer knäcka alla.
Jag OCH JESSICA ska bo i en spelningslokal för det är där jag finner min braiga karma, lr nått.

Sen dåå..hmm..åh! What's up with the "Bambi på hal is" ute? Shit, igår gled man fram, och spände sig som om man hade skitit på sig bara för att kunna ta sig fram. Jag mötte flera hinder på väg till centrum, en uppförsbacke (varning för att glida baklänges snabbt och smärtfritt), sedan en enorm nedförsbacke (varning för att man faller fort som fan, rakt
ner på hakan, eller asset och smärtan är helt klart inräknad i detta fall).
Jag hade iaf jävligt skoj, med sjysst musik i lurarna och gled som den osmidigaste isprinsessa man är både fram och tbax från centrum. Hade dock hela Vänern in my shoes när jag kom hem, men vad gör man inte för att få andas ite oxygen ^^

För min egen del så har jag tagit ett uppehåll in my 12 years long football karriär, och är ute efter att bli ninja! Sorgligt nog så ligger alla jävla kampsportsplace bortåthelvete, så får se om den drömmen slår in lr inte. Ack och ve.

Hansan is singel nu, så it's Ronny and Ragge back on the road again!
Nu jävlar, Nu blire ACTIOOOOOOOOON!
Kanske...

Fånga dagen, peta många i magen! (Jag svär, man får underbara reaktioner)
Bah bah



//Banana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0