The Impossibility of Reason.. (BrunettJess is back)

Märkte att Hannaflansan lagt upp inlägg så då måste man väl skriva lite shiiiet här, och jag vill börja med att säga en sak eftersom det lilla smågeeket (mobbas inte) jag är.
Sniper? Okej asgrymt! men kom igen... Till en mattelärare ska man ha en jävla assault rifle eller nån annan snabb skit så man kan passa på att skjuta några andra man inte heller gillar i benet ^^ (very girlish, I know) Hanna! think it through!! dehär är viktigt sörru. man vill inte stå å gömma sig i en buske vid sånthär läge

oooch.....

You. me. paintball. 
Jag. död.
Men iaf! Vi skulle lätt äga på att skjuta folk :D eeevil
Eller vi kanske ska börja med Laserdoom..?
Lite mer passande eftersom jag klarar lika mycket smärta som en alldeles för uppblåst ballong

Och jag måste berätta att vi såg The shining i skolan idag på Sär-dagen och.. ja.. hur ska man förklara den? Det som jag tänkte mest på var den extreeeemt sexy ass-tanten som var med som skrattade som en påtänd åsna. För er som inte sett filmen, gör det! Det är värt det bara att se tanten.
Och hon som skulle spela frugan. Hon var också hot as hell. Hade lite svårt att koncentrera mig faktiskt.
Jag såg en likhet mellan henne och mig faktiskt. Min sedan länge borttappade tvilling.

(Jag...? Eller frugan...? Svårt att veta)


Du. Jag ska börja i din klass Hannibanny. bara så du vet. (no offence till människor i min klass. men you know it).
Jag är sick and tired of Käääärrtorp.. Då jävlar blire Östra (hhhm?)!  Bara runt 1 timme dit och att jag måste flytta upp en årskurs, men det går nog. Änything will do
Det är kul med torrbollar som du beskriver så fruktansvärt bra ^^ BEEN THERE DONE THAT! Eller kanske inte "done that", men you get the point...
så, de e bara deal with it. I'll be there. Människorna i din klass kommer bli överlyckliga hahahha. Jävla duracell-kanin som kommer inhoppande. greeeat

Och vi måste se denna movie, bara så du vet. Du som ninja och jag som.. eer. något... så passar filmen oss som en smäck! Fast jag paxar på att vara Jackie Chan. (a)


Over and out

//BrunettJess
(haha jag stavade med två n först. jekla blondie)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Fyfan vad het frun var i the shining. Vi borde få se den filmen på varje sär-dag

2009-01-29 @ 23:17:39
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0