Hey ho, let's go. Eller nåt

"Look beyond the light, where you'd least expect
There's someone special"

What a load of bullshit.


Asså detdär kan ha varit det smartaste jag någonsin läst Hannybanni! Du är så smaart! (även fast det är du som står för looksen i denhär bloggen och jag står för da brains.) Lixom "Kyss på handen"? va ere för jeekla grej egentligen? Jag skulle ärligt talat bli ganska rädd om nån snubbe kom fram och kysste mig på handen... O.O Då blire spark på appropriate ställe! :D mohahhaha
näru, detdär var bäst, you rule



Heey klockan är 10.10 och jag skriver blogg. Blää de trodde jag aldrig. Men har man fans så måste man ju lixom göra dom glada också. så this is for you my darlings! (jag och hanna är extremt poppis för er som inte vet, och vi har massa fans som stalkar oss)

HANNA!! jag kom på att our readers inte vet om våra estremt seriösa band :O  Ack och ve!
Så här är en liten förklaring på någraa av dom ganska många proffsband vi har:


Täppt utan snor:
Vårat mest seriösa band ever. Vi har t.o.m skrivit upp en lista på låtnamn som det sen bara fattas att skriva musiken till.
Det extremt braiga och obarnsliga namnet kom vi på när Hanna var förkyld och sa: "Det känns som jag är täppt utan snor." Så sa den extremt wise Jessica: Det lät ju faen som ett bandnamn.. OCH THERE YOU GO!
Vi ska snart släppa album och åka på turné. Man kan hyra in oss om man vill. Personlig spelning i ditt rum.

Crashing code:
Vårat lilla emo-band skulle jag tro. (låter emo på namnet). Men det var iaf när vi var i Hannas extremt underbara kök och stod och väntade vid mikron (huum?) och så vare något om något och jag gjorde en sexxy ass-move och sa typ Catching code (bra minne). Och sen utvecklade vi det till Crashing code! Extremt långsökt, men anyhooo

Cokeblaster:
Rip-off på det ökända bandet Cockblaster. Vet inte riktigt hur vi kom fram till Coke dock.. Inte så mycket att säga om detta, förrutom att det är väldigt seriöst.

Da Nudemodels:
Vårat senaste band! Och vårt sexy mama-band som ni kanske förstår (OLALA) Vi har dock inte kommit på låtar som Da Nudemodels, men vi ska leka i helgen, och då kommer vi säkert på nå good shit. Mycket att se fram emot med andra ord.


Min hjärna står still så jag kommer faktiskt inte på fler band nu, men jag tror det räcker för sekunden!
Och jag måste head off till skolan snart (yaaaay) och ha Naturkunskap och Graf-kommunikation (humbug). Efter skolan ska jag gymma och få ännu mer träningsvärk än vad jag redan har :D
Jag kommer inte kunna röra mig när vi träffas Princess..

Off you go.

//BrunettJess




Kommentarer
Postat av: shit bag of crap

räkna med att bli stämda om ni jävlas med Cockblaster

2009-01-30 @ 17:47:53
URL: http://www.myspace.com/cockblasterband
Postat av: TWking

WHEN THE SHIT HITS THE FAN

2009-01-31 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0