GUNHILD HAR NAMNSDAG 30:e Januari !



Good eveing infidels!

Jesspääs! Du får skylla på dig själv om du inte publicerar det du skriver (I just made you a favour)  it's called fucking teamwork!

Jag håller helt klart med dig BrunettJess, vi måste nog flörta till oss lilla ljushåriga Bella, jag menar hon är ju trots allt proffessionell (<-- Hur fan stavar man sketa O.o) Hon har ju dock fötterna på annat håll för tillfället och måste leka tangokvinna i tv stackarn :/ ...(Om hon någon gång halkar på ett bananskal i direktsändning, så var det INTE jag) *evil smile*

BrunhårigaJessica...Jag är jävligt med på att mova till tha Bahamas och leva i en spelningslokal ska du veta! Det kan vara vårat högkvarter, där endast snygga snubbar utan tröja får komma in, och musiker ofc! Vad tycker du? Coconut-drinks, and Hula-hula boys? Jag vet att vi snackar Bahamas men shit vilken Hawaii feeling jag fick. Aja, TJO FÖR SOMMAREN! Kom snart värme och mindre kläder. Snusk.

Damn, fett suuuuur man kan vara!  Orka fan?  Tagga ner lite nu hörru du du, jag blir fan upphetsad! Lr nått.

Som fan att det blir party! Och garva på, skratt e det bästa som finns efter bananer och fotbollar ^^
Yeah, nu ere snygg, sexig och singel som gälller! Eller as we like it: Brailers, Stripes och ett jähla läckert pök!

Jag accepterar bara det där barnet om vi adopterar this one first, it stole my heart
<3

Älskar att det här blev som ett svar till brunetten ^^ 

SOV fint nu alla trogna bloggläsare!
Dröm sött om alla småkryp ni har mött.

Puss och pill på era hjärtan, natti natt! 

/PoDeBs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0