hejhüpp

Blabla dålig uppdatering blabla

Igår/Idag-natt: Skulle åka in till stan och byta skitpc-spel som inte funkar och jag hinner till tunnelbanan när jag inser att jag faktiskt gömde ha med mig spelet. Kvittot hade jag, men inte spelet.
Fint
Men jag överlevde.
Kommer till affären och dom babblar om att man inte får lämna tillbaka öppnade spel, men med min charm (hahah nästan) så får jag byta till ett som faktiskt funkar. Underbart
Kommer hem och förbereder mig på en helnatt utan föräldrar eller syster hemma, så jag sätter mig i vardagsrummet med tv:n (har ingen tv i mitt rum, så de va ba passa på nu...), datan och skithög musik på. Klarar då Mirrors Edge för 2:a gången. Partaj! (Grymt spel helt enklt. däremot vad cutscenerna i 2D väldigt fula)
Gejmar xbox till.. mjeh... 1 kanske, men bestämmer mig sen för att se så Bf2 (Battlefield2 för er nOObs) verkligen funkar, så installerar skiten och patcher och hela rullen och allt går som smort!
Sitter sen och spelar i ett aaaantal timmar hehe och ja, ganska beroendeframkallande spel om man säger så. Men någon måtta fick det va. Behövde vila både ögon och rygg (satt som en hora hela tiden)..(ta  inte hora bokstavligt..)
Vid 4 började man tänka lite "vafan gör jag uppe", men eftersom jag var skitpigg så fanns de ju inte så mycket att göra förutom att titta tv och chatta me random folk som också va uppe.
Jag säger bara det, när klockan är 7 och man har suttit med teletubbies på tv i bakgrunden i typ en timme är det fan inte okej. Speciellt inte när man sen går och diskar, hänger tvätt och pratar med sigsjälv..
Men det var när man kom på sigsjälv tvätta håret vid 8-halv 9 man verkligen undrade hur ens framtid skulle bli.
Man får helt enkelt inte lämna mig ensam.

Idag: Blev väckt vid 13 av att telefonen ringer. Svarar skitsurt "JAAAAA?!??!" och glömmer bort en sekund efter ja la på vem de faktiskt var som ringde.
Somnar om.
Vaknar halv 15 av alarmklockan ja hade ställt. Masar mig upp som en zombie och undrar varför håret står åt exakt alla möjliga håll som är möjligt. Menmen, så kan de gå. Tittar på lite tv-shop på tv (oh ja, bra grejer) och drar mig sen iväg till tbanan för å träffa Steph. Idag är det nämligen den angenäma dagen vi ska se Brüno!!  
Kan ju säge en sak.. HAHAHAHHAHAHA fan vilken ünderbar film! Man måste bara se den! Den var verkligen gay rakt igenom. Sååå bäst <3
Och att han säger Reverend BJ till en präst som heter något helt annat är bara för bra. Om man nu kommit fram till vad BJ faaaktiskt kan stå för... fint vare iaf!

Fick precis reda på av Anton att dom tydligen förmodligen kanske gör typ 4-5 Bioshock till! Halelujah om dom lyckas göra alla spelen bra! (tveksamt dock..) Bara hålla tummarna    (dom som läser denhär bryr sig extremt. känn kärleken)

Nu hade ja ett litet dilemma om ja skulle lägga upp bild på Bf2, Mirrors Edge eller Brüno.. Så kom jag fram till att säkert ingen vet va Bf2 är för nåt.. och Faith från Mirrors Edge är min bara min. Jävligt cool brud. Blivande Miss BJ. Kanske
Så, njut! (ville skriva ENJOY, men ja satsar stenhårt på att inte blanda svenska och engelska nu... har fortfarande lite mardömmar från dendär bloggen. huh.)
 .


//Reverend BJ.
höhöh. ja vet, jättecharmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0