Kolla! Det blev en katt som äter en groda!

God afton alla små.

Right now befinner jag mig på öland (som ja, faktiskt ligger i Sverige. Ett svar till en av mina små undradevänner). Blev väckt 5:15, och drog 6 i morse för att besöka största storebrorn min med familj. En lång resa e det hit må jag säga, tur e dock att jag av någon anledning kan sova vart som helst och i vilket ställningar som helst, så jag klarade resan galant genom att sitta  som ett miffo i 6 timmar och snarka en vacker kärleksserenad.

Måste bara hålla med min kära BJ här att Brüno var en fantastiskt härlig film, lyckades gå opch se den i lördags och j'vlar vad jag garva! Hahaha, den innehöll ju också lite  halvmysiga scener som gjorde att man tappade hakan och fick vä'nda bort blicken i någon sekund för att kunna smälta det hela. Brünos kära lille petter-niklas scen jagar mig fortfarande i drömmarna om vi säger så. Filmen var iaf helt sjukt, men innehöll djupare budskap och en jävla massa skrattattacks scener, så var snälla och gå och se den alla!

Idag har det varit chill pill som fan, öland e inte direkt som NY. Det mest spännande som har hänt här idag var nog alla små flygande larver som attackerade en helt random from all over, och man fick kämpa för sitt liv för att inte bli helt svarttäckt av dessa små rackare, Men som sagt, det blir mest chill och jaga flugor här nere. Åkte dock till en badplats där jag gick ut 200 meter i vettnet, men kom änåd inte djupare än till 50 cm djupt vatten, som idag fick duga för ett dopp. Kändes väldigt komiskt när brorsans unge förtvivlat skriker:- TÄNK OM VI DRUNKNAR! 
Behövde ju inte direkt en badring om vi säger så... 

Anyhoo...skulle få slagga hos en polare till bror min. När vi anländer dit ser vi två muterade såkallade katter sitta innanför dörren. De hade lätt tagit mig i en wrestlingsmatch, fuck me vad stora de var.  De hårade ju också som jag vet inte vad, och tråkigt nog så e ju både min lilla storebror och jag sjukt allergiska mot små tigrar, så det var baar att vända och åka tbax till stora storebror och slagga ihans kattfria hus. Där befinner jag mig nämligen nu, med en sovande bror bredvid mig som däckade efter 2 sek, söt liten sak.

Nu e jag faktiskt seg själv.
Dags att krypa ner under täcket tror jag nog. Imorgon blir det till att jaga lite mer kryp tror jag nog, måste samla energi.
//PoDEBS

ps. rubriken är ett citat från min mor idag när hon skulle rita en sabeltandadtiger, mkt lyckat måste jag säga^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0