snabbisbloggning

För det första:
Ja, jag kommer skriva om Metaltown och allt blabla när jag orkar, behövde bara slänga upp lite text nu av en speciell anledning!

För det andra (anledningen till att ja ville skriva):
Eftersom jag har varit lite mindre glad idag (massa skit jag inte ska tråka ut någon med) så gjorde jag det jag brukar göra ibland när man undrar VARFÖÖÖR GUUD HAR JAG FÖRTJÄNAT DETTA?!? (liten överdrift), så jag kollade igenom massa äckliga bimbos bloggar eftersom att det alltid muntrar upp en! Ren lycka att se så fina människor. Veta att någon har det så jävla mycket värre
Så, kom in på en bruds blogg (http://bellaaat.blogg.se/) och visst, när man klickar upp sidan ser hon kanske jättefräsch ut och mums sicken brud, men.. nää, inte alls.
Och helt seriöst, när man ser tjejer som faktiskt känner att dom behöver visa upp bilder på sigsjälva i bara underkläder(snubbarna som läser dehär kommer kolla bloggen nu.. njut! eller nåt) så känner man faktiskt hur bra man har de! Och att hon skriver "Beutiful" gör en bara ännu mer lycklig.
Hon skriver bland annat:
Jag älskar min smala kropp och mina bröst! Bara för att ni som klagar säkert är tjocka och skulle göra vad som helst för att få den kroppen jag har! ehh fuck you!
Man känner värmen hon ger ifrån sig! Vilken tjej asså... pusspårej
Hon kan helt ärligt inte må bra stackarn. Visst, asbra att hon har självförtroende, men att behöva tracka ner på andra samtidigt är väl kanske inte de bästa.
Och en annan sak! Hon blandar engelska och svenska ganskamycketöverallt och helt seriöst ville jag kväva migsjälv med kudden ett tag, så jag kommer nog inte blanda så mycket från och med nu..! Herreguuuhd (okej, de kommer väl ploppa in små ord kanske, men de e en annan sak)

Det var väl det jag ville visa bara. Man behöver absolut inte hålla med.. men jag har rätt! kanske

När vi ändå är inne på bloggar så måste man kolla: http://rahlenfeldt.blogg.se/  säger bara en sak.. GAAY =D
(samma snubbe, men måste ses) http://www.youtube.com/watch?v=Eg31oEM6tCY&feature=player_embedded
En liten del av mig dog när ja såg den faktiskt

(passande bild)

Nu ska jag äta och tänka på hur glad jag är att ja inte ser ut sådär!
//BJ

Kommentarer
Postat av: Caroline

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN JESSICA!! :D :D :D

2009-07-06 @ 19:17:17
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Anonym

told ya

2009-07-07 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0