(Hoppa över detta inlägg. var bara uttråkad)

Varit på landet i hundra år. Det jag gjorde var att spela Bf2 och se 5 säsonger av Scrubs (på 4 dar, kändes lagom).

Klockan är bara lite och jag kommer inte somna på ett tag, så jag tänkte göra ett skittråkigt test eftersom jag inte har nåt att göra!
(Läser ni allt borde ni skaffa ett liv)

Namn  -  Här är jag känd som BJ. Jag gillar de fortfarande
Född - Kanske
Ögonfärg - Grön/brun
Längd -  Långskånken är 164cm
Sko storlek - 37-38. Mina fötter har krympt

DAGENS.
Låt - Chimaira - Black heart  (kärlek)
Saknad - En mp4 med mer minne än 8gb.. räcker ingenstans
Kläder - Tyg
Underkläder - Ööh, ja
Mat - Bön-grej
Köp - Inget (tror jag)
Göra sen - Sova förmodligen.
Godis - Kexchoklad (yummeey)
Pinsammaste - Halkade på blött gräs och slog i höften. Dock var de inte pinsamt. bara ont

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp?
- Japp, roligaste jag vet. kan inte leva utan det. jag är ju 80-årig tant
Tycker du att du själv är söt/snygg? - hahahah ooorkar inte med dehär. nej helt enkelt
Du ger mycket komplimanger till andra? - Försöker så gott jag kan!
Är du nöjd med ditt förnamn? - Duger. Skulle dock vara kul att heta typ Sigvard eller Helmutt
Vad är det sämsta hos dig? - Inget, jag är bäst.   (kanske att jag fejkar självförtroende..)
Vad är det bästa hos dig?- Ganska positiv tror jag. Ibland. kanske. lite. eller?
Har du bra självförtroende? - Neeeeeeej.  (jag jobbar på de)
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - Alldeles för mycket. (nörden inom mig klagar inte däremot)
Du tycker om att vara med tjejer? - Ja. porr4thewin
Känner du dina grannar? - mjeh. vinkar lite drygt ibland.
Vad har du för färg på dina underkläder idag? - svart (intresseklubben antecknar)
Är du en Björn Borg-fjortis? - Utan tvekan. daaaah. mah milkshake brings all dah boys to the yaard
Sporter/aktiviteter har du gått i? - fotboll, pingis, basket (en gång), DANS och så orkar ja inte tänka
Har du några tatueringar - 42
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - .
Tycker du om djur - Nej, jag hatar djur sa vegetarianen

BRUKAR DU...
Sova - Mer eller mindre
Ta mediciner du inte borde ta - Ja. heroin
Snusa - Alltid. De e såå charmigt (aldrig. i. livet) 
Skada dig - Inte med flit om man säger så
Lita på folk - Om folk förtjänar min livsviktiga tro på dom så, ja
Skada dig med flit - Nej. Lyssna kvinna
Drömma mardrömmar - Inte på senaste tiden. Mina drömmar består av gejms/musik <3
Vilja dö - Nejje. jävla emo-test

HAR DU...
För många vänner - Jaa. måste döda några (vafan korkad fråga)
Någon annan psykisk sjukdom? - Inte vad jag vet om än iaf
Egen dator - JA! hahah sucker
Gjort bort dig rejält - Lite varje dag

ÄR DU...
Snäll - De hoppas jag :) tihi fniss
Snygg - .
Söt - .
Kort - Ja, det har man väl hört några gånger
Klantig - Ganska rejält ja.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hahah för många vänner xD

2009-07-20 @ 04:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0