here we go again

Tjo hotties!

Åkte iväg till Karins landställe igår med massa folk från klassen. Vi grillade (börjar bli bra på det) och imgicks lite, men Karin och några andra skulle sen åka iväg hem för att dom mådde dålit eller nåt, så vi kvarlämnade hittade en extremt fin liten trästugeliknande grej precis vid vattnet där vi valde att stanna!
Vet inte riktigt vad vi gjorde helt ärligt, men det var kul iaf! Blir väl sista gången man träffas nu på sommarlovet eftersom alla åker bort, så det var skojs med en sista natt me gänget eller vad man säger. Sov inte en sekund heller, men de e så de ska vara.
Men det var väldigt myspys förutom att de kanske blev lite mycket.. dricka, så idag mår man väl inte helt 100! (Hungover on a tuesday.. var tvungen. för er som inte fattar: get over it). Men jag lever och allt så de e chill.
Däremot var det inte så kul att sitta på en fakkin buss vid 6 på morgonen.. Sitter seriöst på min väska 100% lodigt på golvet i gullmars och väntar i 11 minuter (det är lång tid på morgonen) och tänker: VAFAN gör jag här..
Kommer hem vid 7 och somnar på en sekund. Vaknar 13. svarar på sms. somnar om. vaknar 15.
Och dääär försvann den dagen!
Av någon anledning blev jag svintrött på kvällen och somnar vid 22. vaknar 2. Råpigg. I liiike! Därför jag sitter här 04:13 och skriver... BLOGG. Botten är nådd tackar som frågar

Aja, eftersom man vaknar grovtidigt måste man ju göra något, och jag hittade Unreal Tournament igår gömd i en hylla här hemma, så jag installerar det och spelar lite. Men eftersom att jag inte har nån riktig mus att spela med så går de helt sär, men man försökte ju iaf.
Metal note: KÖP DATA-MUS
Btw. guuuuh så fin grafik på spel från '99

Kom på en sak. Midsommar på fredag (tror jag det var). KUUL. Åker man till landet och träffar hela tjocka släkten och ska försöka vara social. not my cup of tea som man säger någonstans
Men det är ju alltid kul att träffa Hanna där så det blir awesome vilket fall som helst! Vi har ju faktiskt blivit bäst (16 års träning) på att totalgömma oss för släktingar, så det kommer gå prima. Tror vi hälsade på runt 3 pers förra året.. woop!

Nu är klockan 04:41 och jag ska tro det eller ej försöka sova lite. På något sätt

Okej, jag vet att jag är ganska gay, men denhär måste t.o.m helstraighta människor tycka är helt epic. Den går helt emot naturens lagar.
Bilden är tydligen ganska känd. Konstigt. (ironi gott folk, ironi) 



//BJ
Btw. Varför har jag flera blåmärken och svinont i vänster smalben...? Mysko

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle den gå emot naturens lagar

2009-06-17 @ 18:21:20
Postat av: Anton

Varför ens prata om "naturens lagar" när man bara kan stirra...

2009-06-17 @ 22:58:43
Postat av: Anonym

that's the shit i am talking about

2009-06-17 @ 23:14:18
Postat av: Anonym

köp en mx518 logitec om du ska köpa data mus, bra grejer

2009-06-18 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0