Let's get it poppin' shorty we can switch positions

Rubriken: Ja. annan låt som grov-fastnat

Så, vad har hänt under senaste dagarna egentligen?
Systeryster tog studenten och fick 20 fakkin tusen.. och vad ska hon göra me pengarna?  "Spara".
Var med på hennes utspring och vad gick på repeat i mitt huvud? 3ÅRKVAR3ÅRKVAR3ÅRKVAR

Var på bio igårkväll med Elias och såg "I love you, man" som va så grymt rolig så jag vet inte va ja ska säga. Den ägde iaf och alla måste se den! Det var indeed väldigt trevlans! :) Var däremot ganska borta under kvällen för ja tror ja börjar bli sjuk... kul nu precis innan sommarlovet! partaj
Men sen kommer jag hem och somnar så fort jag kommer innanför dörren (nästan) vilket är runt 1. Vaknar 4 och är helt och fullt klarvaken. how the fuck? Sätter igång datorn, chattar lite me Jockepocke som var den enda som va inloggad (trevlans) och kollar på Burn after Reading. Igen. hehh
Lyckas somna om igen vid 9 men blir väckt vid 10 av min morgonpigga syster som skriker som en idiot och spelar svinhög wannabemyskotechno-musik. Jag går upp helt borta i huvudet och dehär e ungefär vår konversation:
Jag: Vad i HELVETE gör du uppe så tidigt?
Denise: Öööh klockan är 10, normalt folk är  vakna då..
Jag: NEEJ det är man inte?!? JAG MÅSTE FÅ SOVA!!!! (Meshuggah - Bleed börjar spelas upp automatiskt i huvudet av ren aggression)
Denise: Men deal with it!
Jag: Och stäng av din äckligajävlahelvetesfjortismusik! Får ju psykbryt!
Denise: De e braaa! Daah! (okej hon sa inte "daah", men hon kunde ha gjort de)
Jag går in i mitt rum, sätter igång Sugar coated sour högt som fan så de överröstar hennes musik och somnar om i 1timme tills min efterblivna kompis (no offence) ringer och ber om att ja ska nämna ett bra xbox-spel hon ska köpa till hennes pojkvän...
Sammanfattning: Jag är trött. Med all rätt

Kom på en sak heheheh på tal om sommarlov. Syster min åker ut och tågluffar snart i 3 veckor vilket betyder ingen jobbig jävel hemma! och eftersom att både mor och far slutar hyfsat sent så blire maximum med chill under dagarna! Kan man komma ikapp med alla xbox-spel man inte spelat på länge. I alldeles lugn och ro. kommer äga
Hannapann får komma över också så vi kan spela Halo3. och så måste hon/du/whatever pröva Bioshock så hon/du/whatever blir lika kär som jag

Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?? Idioter...

Såg btw The Mist idag. hahah den sög så hårt. Lite snörpligt slut bara som ja inte ska avslöja för er småpluttar som inte sett den. Men allvarligt. hahahahahah

Jag har mvg-matteprov imorrn. jag har inte rört böckerna. klockan är 00.20. kommer gå bra!  happy thoughts
//BJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0